سومین دوره جام محلات شهرداری تبریز آغاز شد
سومین دوره جام محلات شهرداری تبریز آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز گفت: با اتمام عملیات عمرانی در زمین‌های ورزشی ستارخان، فرودگاه و شهید بهشتی و تجهیز این نقاط به چمن مصنوعی، هیچ زمین ورزشی خاکی و بدون استفاده در تبریز نخواهیم داشت. به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار صبح امروز در آیین آغاز سومین دوره مسابقات فوتبال محلات تبریز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز گفت: با اتمام عملیات عمرانی در زمین‌های ورزشی ستارخان، فرودگاه و شهید بهشتی و تجهیز این نقاط به چمن مصنوعی، هیچ زمین ورزشی خاکی و بدون استفاده در تبریز نخواهیم داشت.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار صبح امروز در آیین آغاز سومین دوره مسابقات فوتبال محلات تبریز که با گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی برگزار می شود، اظهار کرد: در حال حاضر ۵۵ پروژه ورزشی در سطح شهر در حال اجراست که پس از اتمام تقدیم شهروندان خواهد شد.

وی با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر در پیشبرد اهداف سلامت محور مدیریت شهری تبریز تصریح کرد: تدوین تقویم فرهنگی و ورزشی شهرداری تبریز در سال جاری و اجرای برنامه های مختلف ورزشی در جای جای شهر بدون حمایت شورای ششم و به ویژه رئیس کمیسیون ورزشی و جوانان شورای اسلامی میسر نبود.

هوشیار با بیان اینکه برنامه های ورزشی به صورت روزانه و هفتگی در تمام مناطق شهرداری در حال برگزاری است، افزود: آخرین وضعیت پروژه های ورزشی که عملیات اجرایی آن ها شروع شده پیگیری می شود و با بهره برداری از ۲۵ سالن ورزشی شاهد ارتقا سرانه ورزشی شهر تبریز خواهیم بود.

شهردار تبریز ضمن قدردانی از تلاش های مدیر عامل و کارکنان باشگاه ورزشی شهرداری، بر نظارت ویژه بر استعداد یابی ورزشکاران و  تقویت ورزش همگانی و حضور بانوان در ورزش تأکید کرد.

مسابقات فوتبال محلات (جام شهرداری) گرامیداشت کنگره ده هزار شهید استان آذربایجان شرقی صبح امروز با حضور جانشین فرمانده سپاه عاشورا، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و مدیران استانی توسط باشگاه ورزشی شهرداری تبریز آغاز شد.

این مسابقات با شرکت ۲۶۷ تیم در ۱۴ ورزشگاه سطح شهر و به مدت ۲ ماه در رشته های ورزشی فوتبال و مینی فوتبال برگزار خواهد شد.