ساماندهی خیابان نبرد در منطقه ۱۵
ساماندهی خیابان نبرد در منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری  گفت: خیابان نبرد جنوبی در محدوده این منطقه با انجام اقدامات ترافیکی، عمرانی و خدمات شهری به عنوان محور نمونه طرح بهاران خدمت آماده شده است. او به تشریح مجموعه اقدامات خدمات شهری در خیابان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری  گفت: خیابان نبرد جنوبی در محدوده این منطقه با انجام اقدامات ترافیکی، عمرانی و خدمات شهری به عنوان محور نمونه طرح بهاران خدمت آماده شده است.

او به تشریح مجموعه اقدامات خدمات شهری در خیابان نبرد پرداخت و افزود: ۱۰ کیلو گرم طعمه گذاری، ۳ هزار متر طول لایرووبی انهار، ۳۵ هزار متر مربع اجرای عملیات رفت و روب معابر، ۸ هزار متر طول شستشوی المان های شهری، کاشت ۴۰۰ اصله درخت و درخچه، کاشت ۲۰۰ بوته گل و نشاء، هزار و ۸۰۰ متر مربع کندوکوب، ۳۰۰ متر مربع شستشو و واترسند بلاست، ۲۶۱ متر مربع اکران نقاشی دیواری، هز ار و ۷۰۰ متر مربع رنگ آمیزی جداره و ۳ هزار متر طول رنگ آمیزی جدول  از جمله اقدامات حوزه خدمات شهری و محیط زیست در خیابان نبرد است.

شیری اضافه کرد: معاونت فنی و عمران و حمل و تقل و ترافیک  نیز با انجام هزار و ۴۰۰ متر مربع پیاده رو سازی، ۳۰۰ متر طول مرمت و بازسازی جدول، ۲۰ عدد تهیه و اجرای استوانه ایمنی، ۵ عدد تهیه و نصب ست بشکه و ۶ عدد تهیه و اجرای تابلوی خطرنما، ایمنی و تردد روان ترافیکی این معبر را ارتقا دادند.

شهردار منطقه در پایان با اشاره به نیاز سنجی و دغدغه های مردم و نیز پیام های شهروندان در سامانه نظارت همگانی گفت: این طرح در محلات شوش، هاشم آباد، کیانشهر شمالی، رضویه، افسریه جنوبی، مسعودیه و خاورشهر محله های منتخب در نواحی هفتگانه اجرا شد.

براساس این گزارش، طرح بهاران خدمت با هدف به کارگیری تمامی ظرفیت های موجود اجرایی و ستادی، هم افزایی تلاش ها در یک دوره فشرده، ارتقاء سطح رضایتمندی، اجرای طرح های ارتقاء و بهبود کیفیت نگهداشت شهر و رسیدگی ویژه به امور جاری و اجرای اقدامات با شعار «آمد بهار جانها»   در سه محور اصلی بزرگراه آزادگان، امام علی(ع) و خیابان نبرد به اجرا آمده است.

انتهای پیام//