اعتبار ۹ میلیارد ریالی برای نصب دوربین‌های کنترل ترافیک در منطقه ۹ اصفهان
اعتبار ۹ میلیارد ریالی برای نصب دوربین‌های کنترل ترافیک در منطقه ۹ اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دوربین‌های مداربسته ترافیکی یکی از نوآوری‌های حوزه تکنولوژی نظارت تصویری است که از آن‌ها می‌توان برای مطالعه الگوهای ترافیکی، جریمه افرادی که قوانین راهنمایی و رانندگی را نقض می‌کنند، نظارت و کنترل ترافیک استفاده کرد. وی با اشاره به نصب […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دوربین‌های مداربسته ترافیکی یکی از نوآوری‌های حوزه تکنولوژی نظارت تصویری است که از آن‌ها می‌توان برای مطالعه الگوهای ترافیکی، جریمه افرادی که قوانین راهنمایی و رانندگی را نقض می‌کنند، نظارت و کنترل ترافیک استفاده کرد.

وی با اشاره به نصب دوربین هوشمند نظارت تصویری کنترل ترافیک در میدان وحدت با سه میلیارد ریال اعتبار افزود: به‌منظور نظارت بر جریان ترافیک و رفت‌وآمد شهری این دوربین‌ها در چهارراه آتشگاه-بهشت با سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حال نصب است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: با هدف نظارت هوشمند بر وضعیت تردد و توسعه پروژه هوشمندسازی ترافیک، چهارراه آتشگاه-شهید مظاهری با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به دوربین نظارت تصویری مجهز می‌شود.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: با نصب دوربین‌ها، اشرافیت اطلاعاتی نسبت به وضعیت کنترل ترافیک شهر افزایش پیدا می‌کند و می‌توان با مشاهده هم‌زمان زمان‌بندی چراغ‌ها و ترافیک، اقدامات لازم را برای روان‌سازی ترافیک انجام داد.