سنجش پروژه‌های منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان/ تلاش برای رفع مشکلات مردم خوراسگان
سنجش پروژه‌های منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان/ تلاش برای رفع مشکلات مردم خوراسگان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان، مهدی بقایی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان به همراه جمعی از مدیران و مسئولان این حوزه، سحرگاه امروز _یکشنبه سوم دی_ از سطح منطقه ۱۵ شهرداری بازدید کردند. این بازدید در راستای سنجش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان، مهدی بقایی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان به همراه جمعی از مدیران و مسئولان این حوزه، سحرگاه امروز _یکشنبه سوم دی_ از سطح منطقه ۱۵ شهرداری بازدید کردند.

این بازدید در راستای سنجش وضعیت پروژه‌های اجرا شده، در حال اجرای و مشکلات پیرامون آن در حوزه خدمات شهری و رفع موانع برای افزایش رفاه حال شهروندان انجام شد.

هوشنگ نظری‌پور، مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان در حاشیه این بازدید گفت: احداث پارک‌های محله‌ای، توسعه کیفی پارک‌ها و وضعیت نگهداری فضای سبز، پاکسازی زمین‌های بایر و وضعیت نظافت منطقه از جمله موضوعاتی بود که در این بازدید مورد توجه قرار داشت.

وی افزود: سهم تولید انرژی پاک (خورشیدی) در منطقه ۱۵ نیز بسیار خوب و طبق جدول برنامه زمان‌بندی پیش رفته است و دو نیروگاه ۶۰ و ۱۵ کیلو واتی پشت بام‌های ساختمان‌های اداری و خدمات شهری این منطقه ۱۵ فعال و در حال تولید برق است که مستقیم وارد شبکه توزیع برق شهری می‌شود.

سنجش پروژه‌های منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان/ تلاش برای رفع مشکلات مردم خوراسگان

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: هرچند حاشیه بودن این منطقه موجب به وجود آمدن بعضی مشکلات خاص همچون ساخت‌وساز غیرمجاز می‌شود، اما در سال‌های اخیر با نظارت بیشتر و برخورد با متخلفان، این مشکل کمتر در این منطقه به چشم می‌خورد.

مهدی بقایی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان نیز در این بازدید وضعیت فضای سبز منطقه ۱۵ را مطلوب توصیف کرد و گفت: در مجموع منطقه ۱۵ جزو مناطقی است که وضعیت خدمات شهری مطلوبی را داراست و فضای سبز آن با توجه به کمبودها نسبت به مناطق دیگر بسیار خوب نگه داشته شده و توسعه کیفی خوبی داشته است.

بقایی تصریح کرد: با توجه به سرعت پیشرفت و توسعه و تسریع در انجام پروژه‌های حوزه خدمات شهری در منطقه ۱۵ تا پایان سال کیفیت بهتری را در این زمینه شاهد خواهیم بود.