از پارک غیرمجاز خودرو و بساط‌گستری در محدوده بیمارستان جلوگیری می‌شود
از پارک غیرمجاز خودرو و بساط‌گستری در محدوده بیمارستان جلوگیری می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمدرضا موسوی، رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نجمیه به دیدار سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه ۱۱ رفت و در حوزه موضوعات شهری پیرامون این بیمارستان با وی به بحث و گفت‌وگو پرداخت. بر اساس این گزارش، رئیس […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمدرضا موسوی، رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نجمیه به دیدار سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه ۱۱ رفت و در حوزه موضوعات شهری پیرامون این بیمارستان با وی به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

بر اساس این گزارش، رئیس بیمارستان نجمیه در این دیدار با اشاره به برخی معضلات شهری پیرامون بیمارستان گفت: چنانچه می‌دانید اورژانس بیمارستان باید از دسترسی بالایی به خیابان‌ها برخوردار باشد و به همین دلیل باید از پارک غیرمجاز خودروها اطراف اورژانس بیمارستان جلوگیری شود.

وی همچنین در مورد بساط‌گستری اطراف بیمارستان گفت: این مسأله نیز مشکلاتی را برای بیماران و مراجعان بیمارستان به وجود آورده که نیاز به رسیدگی از سوی مدیریت شهری دارد.

شهردار منطقه ۱۱ نیز با استقبال از پیشنهادهای رئیس بیمارستان گفت: به دلیل اهمیت انضباط شهری در محدوده بیمارستان‌ها از پارک غیرمجاز خودرو و بساط‌گستری در محدوده بیمارستان نجمیه جلوگیری خواهد شد.

بررسی امکان ساخت‌وسازهای بناهای تازه برای بیمارستان با اخذ مجوز از شهرداری منطقه و اجرای آرای رأی ماده صد از دیگر موضوعاتی بود که در این دیدار در مورد آنها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/