بازدید شهردار تهران و رئیس سازمان زندان‌ها از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی فشافویه
بازدید شهردار تهران و رئیس سازمان زندان‌ها از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی فشافویه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران و دستیار ویژه رئیس جمهور در موضوع آسیب های اجتماعی و غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها، امروز جمعه، (۲۷ بهمن) از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی فشافویه بازدید کردند. در این بازدید که صبح امروز و به‌مدت دو ساعت انجام گرفت، بازدیدکنندگان در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران و دستیار ویژه رئیس جمهور در موضوع آسیب های اجتماعی و غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها، امروز جمعه، (۲۷ بهمن) از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی فشافویه بازدید کردند.

در این بازدید که صبح امروز و به‌مدت دو ساعت انجام گرفت، بازدیدکنندگان در بخش‌های اسکان زندانیان حضور یافتند و به‌منظور افزایش و بهبود امکانات به شکل میدانی شرایط موجود را بررسی کردند.

حضور در کارگاه‌های متنوع اشتغال مددجویان در اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی فشافویه از دیگر بخش‌های بازدید رئیس سازمان زندان‌ها و شهردار تهران بوده است.

این اقدام در راستای تعامل و همکاری هرچه بیشتر این دو دستگاه انجام گرفت. توسعه حرفه‌آموزی و اشتغال‌زایی برای زندانیان از دیگر اهداف این بازدید اعلام شده است.

در این بازدید معاون دادستان تهران در امور زندان‌ها، معاون دادستان و رئیس دادسرای انقلاب تهران، مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور، مدیرکل زندان‌های استان تهران و همچنین جمعی از مدیران و مسئولان زندان‌های تهران حضور داشتند.

گفتنی است، زاکانی علاوه بر مرکز فشافویه از مراکز درمانی و ترک اعتیاد زیادیان، شفق و سروش نیز بازدید کرد.

گزارش تصویری این بازدید را در لینک https://www.tehranpicture.ir/u/n81 مشاهده کنید 

انتهای پیام/