نخستین محموله ریل‌های خط ۲ متروی اصفهان وارد دپوی زینبیه شد
نخستین محموله ریل‌های خط ۲ متروی اصفهان وارد دپوی زینبیه شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سیدمحسن واعظی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خط یک متروی این کلان‌شهر با ۲۲ ایستگاه و ۲۱ کیلومتر طول مسیر در حال بهره‌برداری است. وی با اشاره به دغدغه سازمان قطار شهری اصفهان و حومه برای افزایش تعداد واگن‌های مورد نیاز مترو افزود: سرفاصله حرکت قطارها در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سیدمحسن واعظی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خط یک متروی این کلان‌شهر با ۲۲ ایستگاه و ۲۱ کیلومتر طول مسیر در حال بهره‌برداری است.

وی با اشاره به دغدغه سازمان قطار شهری اصفهان و حومه برای افزایش تعداد واگن‌های مورد نیاز مترو افزود: سرفاصله حرکت قطارها در خط یک متروی اصفهان با افزایش تعداد واگن‌ها کاهش پیدا می‌کند.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه با بیان اینکه از سال ۹۶ تاکنون حفاری خط دو مترو آغاز شده است، تصریح کرد: دغدغه این سازمان برای این خط، مباحث مالی بوده است.

واعظی‌فر ادامه داد: امیدواریم سال جاری با تحقق وعده‌هایی که شورای ششم و شهرداری درباره بودجه و تأمین منابع لازم این پروژه، همچنین پرداخت به‌موقع داده است، بتوانیم سرعت فعالیت خود را در خط دو مترو افزایش دهیم.

نخستین محموله ریل‌های خط ۲ متروی اصفهان وارد دپوی زینبیه شد

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در صورت تأمین منابع مالی مورد نیاز، تا پایان سال آینده بخشی از خط دو مترو حدفاصل دارک تا طوقچی را به بهره‌برداری اولیه برسانیم و طی بهره‌برداری، آن را تکمیل کنیم تا رضایت خاطر شهروندان را فراهم کنیم.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه با اشاره به اینکه خط دو متروی این کلان‌شهر به‌طول ۲۴ هزار و ۷۰۰ متر با ۲۳ ایستگاه از دارک تا میدان شهدای خمینی‌شهر است، گفت: اولویت اول اجرایی این سازمان حدفاصل دارک تا کهندژ (ایستگاه شهید حجازی) است.

واعظی‌فر اضافه کرد: در راستای تکمیل اولویت نخست بهره‌برداری خط دو متروی اصفهان، روز گذشته _چهارشنبه هجدهم بهمن_ نخستین محوله ریل خریداری شده از شرکت ذوب‌آهن، وارد کارگاه اجرایی (دپوی) زینبیه شد.