رقم بدهی‌های شهرداری تهران سیر نزولی داشته است
رقم بدهی‌های شهرداری تهران سیر نزولی داشته است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا صیادی امروز _سه‌شنبه هجدهم مهرماه_ در صدو هشتادودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: حسابرسی سازمان زیباسازی شهر تهران برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، بررسی و سند باغ اتحادیه در گزارش‌های حسابرسی لحاظ شده است. وی افزود: باغ اتحادیه در سال ۱۳۹۲ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا صیادی امروز _سه‌شنبه هجدهم مهرماه_ در صدو هشتادودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: حسابرسی سازمان زیباسازی شهر تهران برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، بررسی و سند باغ اتحادیه در گزارش‌های حسابرسی لحاظ شده است.

وی افزود: باغ اتحادیه در سال ۱۳۹۲ به مالکیت سازمان زیباسازی درآمد، اما یک پلاک دچار چالش حقوقی بود و در سال ۱۳۹۷ فرد معارض نسبت به دریافت حکم خلع ید برای شهرداری تهران اقدام کرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: این حکم را پیگیری و رأی قطعی دادگاه را برای تعیین تکلیف سند دریافت کردیم، به طوری که موضوع تا یک ماه آینده برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با همت همکاران در معاونت مالی، مباحث مالیات و مالیات بر ارزش افزوده پیگیری شد، ادامه داد: با پیگیری‌ها عددی بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان بر اساس رأی دادگاه مبنی بر صفر شدن مالیات بر ارزش افزوده، به سود شهرداری خواهد شد.

صیادی با بیان اینکه سامانه جامع مانیتورینگ تبلیغات شهر تهران راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: قراردادهای بخش‌های مختلف در این سامانه مشخص و تمام تبلیغات در آن لحاظ شده است.

وی اضافه کرد: رقم بدهی سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری تهران به سازمان زیباسازی در سال ۱۴۰۰، بالغ بر ۱۰۳ میلیارد تومان بوده که در سال قبل به ۶۰ میلیارد تومان و امسال به ۳۰ میلیارد تومان رسیده است که سیر نزولی را نشان می‌دهد.