کارگاه نقاشی برای ۵۰۰ کودک و دانش ‌آموز منطقه۸
کارگاه نقاشی برای ۵۰۰ کودک و دانش ‌آموز منطقه۸

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸،کارگاه نقاشی برای بیش از ۵۰۰ کودک و دانش آموز با موضوع تفکیک پسماند برگزار شد. محمدرضا ندرلو معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ضمن تاکید بر اهمیت بهره گیری از توان و ظرفیت کودکان برای ارائه آموزش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸،کارگاه نقاشی برای بیش از ۵۰۰ کودک و دانش آموز با موضوع تفکیک پسماند برگزار شد. محمدرضا ندرلو معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ضمن تاکید بر اهمیت بهره گیری از توان و ظرفیت کودکان برای ارائه آموزش تفکیک زباله از مبدا افزود: در راستای آموزش این فرهنگ، «هنر» را به عنوان فاخرترین زبان برای آموزش برای کودکان انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: در این راستا در سه ماهه گذشته با برگزاری ۱۳ کارگاه نقاشی با موضوع تفکیک پسماند میزبان بیش از ۵۰۰ کودک بودیم.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۸ با اشاره به اینکه آموزش به کودکان بایستی به طور ویژه مد نظر قرار گیرد تا نگاه آنها نسبت به پسماند تغییر کند و این مواد را به طور صرف دور ریختنی ندانند یادآور شد: تا کنون بیش از ۵۰۰ کودک و دانش آموز در این کارگاه نقاشی شرکت کرده اند و با برنامه ریزی های انجام شده اداره مدیریت پسماند، برگزاری مسابقه نقاشی در بوستان ها و سرای محلات برای کودکان و دانش آموزان تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

گفتنی است در این کارگاه‌های آموزشی، کودکان ضمن آشنایی با موضوع پسماند به صورت عملی با انواع زباله و نحوه تفکیک آن و اهمیت بازیافت نیز آشنا شدند.

انتهای پیام/