انتخابات هیئت امنای بازار اصفهان به‌زودی برگزار خواهد شد / بازاریان جوان مشارکت کنند
انتخابات هیئت امنای بازار اصفهان به‌زودی برگزار خواهد شد / بازاریان جوان مشارکت کنند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر»، با بیان این‌که این روزها تبلیغات شهری انتخابات هیئت امنای بازار در محور تاریخی اصفهان انجام شده است، اظهار کرد: این موضوع حدود یک‌سال‌ونیم مورد مطالعه، بررسی و پیگیری بوده است و از سوی شورای اسلامی شهر، پیشنهاد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر»، با بیان این‌که این روزها تبلیغات شهری انتخابات هیئت امنای بازار در محور تاریخی اصفهان انجام شده است، اظهار کرد: این موضوع حدود یک‌سال‌ونیم مورد مطالعه، بررسی و پیگیری بوده است و از سوی شورای اسلامی شهر، پیشنهاد برگزاری این انتخابات به استانداری ارسال شده است.

وی افزود: فرمانداری اصفهان محور پیگیری این انتخابات و دبیرخانه اجرایی آن، شهرداری منطقه سه اصفهان بوده است و سایر دستگاه‌ها از جمله میراث فرهنگی، اتاق اصناف، نیروی انتظامی، اداره صمت و سایر مجموعه‌ها حامی هستند که این انتخابات برگزار شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: حدود ۸ هزار واحد صنفی در ناحیه بازار اصفهان داریم؛ بازاری که محدوده آن از سمت شمال به خیابان علامه مجلسی، از سمت جنوب به بازارچه حسن‌آباد، از سمت شرق به کوچه مشیر یا یخچال و از سمت غرب به کوچه تلفنخانه منتهی می‌شود.

وی تصریح کرد: بازاریان و کسبه این کلان‌شهر، بنا بر علاقه شخصی به عنوان هیئت مؤسس این هیئت امنا، نامزد شده‌اند تا در ادامه انتخابات هیئت امنای بازار را به‌زودی برگزار کنیم.

نباتی‌نژاد گفت: انتظار می‌رود بازاریان جوان که انگیزه و شور و شوق بالا و قدرت فعالیت‌های اجتماعی و جمعی دارند، در فرایند ثبت‌نام انتخابات نامزد شوند و مشارکت جدی داشته باشند.

امیدواریم تشکیل هیئت امنای بازار اصفهان که در سایر کلان‌شهرها نیز پیگیری شده و شکل گرفته است، بتواند مسائل مختلف بازار را حل کند.

وی اضافه کرد: منتخبان هیئت امنای بازار، چند مسئله اصلی را پیگیری می‌کنند؛ یکی از این مسائل تمرکز روی مطالبات و درخواست‌ها و پیشنهادهای بازاریان از دستگاه‌های اجرایی برای پیگیری موضوعات مربوط به بازار همچون ایمنی، امنیت، نظافت، عبور و مرور، سدمعبر، مسائل فرهنگی، اجتماعی بازار و برندینگ است که دستگاه‌های مربوطه قول مساعد در چارچوب اختیارات خود داده‌اند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به این‌که افراد منتخب، تصمیم‌گیرندگان اصلی محور بازار به نیابت از بازاریان هستند، ادامه داد: مسئله دیگری که به آن پرداخته می‌شود، نظم‌بخشی به امور است که باید به‌عنوان مشاور یا تصمیم گیرنده در این امور نقش‌آفرینی کنند.

وی گفت: امیدواریم تشکیل هیئت امنای بازار اصفهان که در سایر کلان‌شهرها نیز پیگیری شده و شکل گرفته است، بتواند مسائل مختلف بازار را حل کند و تمام نهادها و دستگاه‌های اجرایی پشتیبان هیئت امنای بازار باشند.