« سرپرست خانه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران شهر تهران» منصوب شد
« سرپرست خانه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران شهر تهران» منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر، ا حکم «علیرضا زاکانی» شهردار تهران «مهدی مذهبی»  به عنوان«سرپرست خانه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران شهر تهران» منصوب شد. در بخشی از این حکم آمده است: با استناد به الزام قانونی تأسیس خانه روزنامه‌نگاران شهر تهران در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ شهر تهران و بنا به پیشنهاد رئیس مرکز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر، ا حکم «علیرضا زاکانی» شهردار تهران «مهدی مذهبی»  به عنوان«سرپرست خانه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران شهر تهران» منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

با استناد به الزام قانونی تأسیس خانه روزنامه‌نگاران شهر تهران در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ شهر تهران و بنا به پیشنهاد رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، به‌موجب این حکم، جناب عالی را که به حمدالله تعهد و تجربه کافی در عرصه رسانه برخوردار هستید، به‌عنوان« سرپرست خانه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران شهر تهران»، منصوب می‌نمایم. ترسیم چشم‌انداز و برنامه جامع خانه روزنامه‌نگاران به‌عنوان مرکزی حمایتی، صنفی، آموزشی و فرهنگی برای اهالی رسانه و مطبوعات و طراحی مراحل ثبت و تدوین محتوای اساسنامه، انتخاب هیئت‌امنا با مشورت خبرگان و صاحب‌نظران این عرصه و شکل‌دهی به دیگر ارکان لازم و همچنین پیگیری امور اجرایی و عمرانی مکان مدنظر برای استقرار خانه، مورد انتظار است. توفیقات روزافزون شما را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.