راهیابی ۵ نفر از هنرمندان منطقه ۱۲ به دور نهایی گنجینه‌های شهر
راهیابی ۵ نفر از هنرمندان منطقه ۱۲ به دور نهایی گنجینه‌های شهر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: نخستین رویداد استعداد یابی جهان دیدگان شهر تهران با عنوان گنجینه های شهر،گامی برای تبدیل استعدادهای بالفعل به بالقوه سالمندان تهران بود که در سال‌های آینده توسعه خواهد یافت. ساداتی استقبال از نخستین رویداد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: نخستین رویداد استعداد یابی جهان دیدگان شهر تهران با عنوان گنجینه های شهر،گامی برای تبدیل استعدادهای بالفعل به بالقوه سالمندان تهران بود که در سال‌های آینده توسعه خواهد یافت.

ساداتی استقبال از نخستین رویداد گنجینه های شهر را بی‌سابقه عنوان کرد و افزود: در نخستین جشنواره بالغ بر ۱۲ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و از این تعداد ۴۰۰ اثر به مرحله نهایی راه یافته است. از این تعداد ۹۰ اثر منتخب در ۷ رشته با رای هیات داوران برگزیده و تجلیل شدند.

گفتنی است از منطقه ۱۲، ناصر جبلی از محله دروازه شمیران؛ در رشته ادبی و چاپ بیش از ۲۰ جلد کتاب ،محمود رزاقی از محله کوثر؛ در رشته ادبی ، شاعر آئینی و مذهبی و مولف بیش از ۳۰ جلد کتاب، ثریا بنکدار محله دروازه شمیران؛ در رشته نقاشی ،علی سینا ژنده رزمی از محله امامزاده یحیی؛ در رشته موسیقی ومریم سعادت از محله امامزاده یحیی؛ در رشته نقاشی، رنگ روغن به محله نهایی راه یافتند.

در این مراسم هیات داوران جشنواره در بیانیه ای با قدردانی از ارسال آثار در رشته های مختلف با اهدای تندیس و لوح سپاس از هنرمندان جهان دیده منتخب این رویداد، تقدیر کرد.

انتهای پیام/