حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تکلیف ملی و انقلابی است 
حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تکلیف ملی و انقلابی است 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، عبدالله وکیلی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ‌ اظهار کرد: در حال حاضر چشم جهانیان به حضور پرصلابت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دوخته شده است. وی با بیان اینکه حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به دلیل افزایش دشمنی‌های استکبار از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

عبدالله وکیلی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ‌ اظهار کرد: در حال حاضر چشم جهانیان به حضور پرصلابت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دوخته شده است.

وی با بیان اینکه حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به دلیل افزایش دشمنی‌های استکبار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ادامه افزود: حضور مردم در راهپیمایی این روز بزرگ نشانه وحدت، بصیرت، دشمن‌شناسی و موقعیت‌شناسی آحاد مردم ولایی و انقلابی است.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه افزود: آحاد مردم ولایی و انقلابی شهر و استان و کشور با هر نوع سلیقه برای عزت و اقتدار ایران و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی، پرشور و با حفظ وحدت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت کنند زیرا این حضور، موجب خنثی شدن اهداف دشمنان خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان و حوادث انقلاب توسط مردم و مسئولان به‌خصوص ایجاد زمینه برای حضور نسل جوان و واگذاری برنامه‌ها به آن‌ها تصریح کرد: داشتن بصیرت و روحیه جهادی و انقلابی به‌ویژه توسط مسئولان راه برون‌رفت از مشکلاتی است که از سوی دشمنان برای ملت و کشور به وجود آمده است.

وکیلی اظهار کرد: طی سال‌های اخیر هجمه فرهنگی و اقتصادی دشمنان علیه کشور و نظام اسلامی بیشتر شده است، لذا باید مردم و مسئولان با وحدت کلمه برای شکست استکبار حضور گسترده در برنامه‌های مذهبی و اجتماعی را جدی بگیرند.