جانمایی ۲۰ هزار کیسه شن و نمک در غرب پایتخت
جانمایی ۲۰ هزار کیسه شن و نمک در غرب پایتخت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف زمستانه در روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه، اکیپ اجرایی با استفاده از تجهیزات موجود از ساعات اولیه صبح با آماده باش کامل در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف زمستانه در روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه، اکیپ اجرایی با استفاده از تجهیزات موجود از ساعات اولیه صبح با آماده باش کامل در تمامی مبادی ورودی غربی پایتخت نسبت به برف روبی و بازگشایی معابر و شریان ها اقدام کردند.
وی افزود: در همین راستا در گام اول نسبت به بازگشایی معابر اصلی و سواره رو  و سپس معابر حاشیه ای در دستور کار قرار گرفته و نسبت به اختصاص ۱۸ نقطه پست بندی کارگری و جانمایی ۱۸ نقطه مخصوص استقرار کیسه‌های شن و نمک، با استفاده از ۲۴ دستگاه تجهیزات برف روبی از قبیل خودروهای سبک و سنگین در نواحی و بوستان های منطقه ۹ به منظور تسهیل در تردد عابرین اقدام شده است.
شهردار منطقه ۹ در ادامه عنوان کرد: همچنین عرشه پل های عابر پیاده و معبرها و محورها و ایستگاه های بی آرتی  به صورت مستمر توسط کارشناسان نواحی در حال بازبینی می باشد.
مرتضوی اظهار داشت: ۲۲ تن نمک گرانول، ۴۳۰ تن شن و نمک مخصوص و ۱۲۰۰۰ کیسه شن ونمک درسایت مرکزی،۸۰۰۰ کیسه شن ونمک در محدوده منطقه ۹ جانمایی شده است.
این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ اضافه کرد: ۱۶۰ کارگر، سرکارگر و اپراتور نسبت به برف روبی معابر مشغول به فعالیت هستند که به این منظور سایت های اصلی و فرعی برف روبی واقع در پل کن، موتوری سنگین و اسکان کارگری ناحیه یک و دو تا اتمام بارش برف به فعالیت خود ادامه می دهند.
شهردار منطقه ۹ همچنین به عملیات برف تکانی نیز اشاره کرد و گفت: ۱۱۴ نفر از اکیپ اجرایی با استفاده از ادواتی همچون؛ اره موتوری، های کاتر، بیل پارویی، چوب بلند و بابکت و وانت به منظور برف تکانی فضای سبز در معابر بوستان های غرب پایتخت مستقر می باشند.  
مرتضوی در خاتمه تاکید کرد که تمامی عوامل منطقه ۹ با تمام توان و با سرعت عمل در حال فعالیت می باشند که در حال حاضر تردد در مبادی غرب پایتخت روان می باشد.

انتهای پیام