وزارت نفت درخصوص «طرح کهاب» پاسخگو باشد/ نرخ‌های تاکسیرانی مصوب و اضافه دریافت ممنوع است
وزارت نفت درخصوص «طرح کهاب» پاسخگو باشد/ نرخ‌های تاکسیرانی مصوب و اضافه دریافت ممنوع است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در حاشیه یکصد و نود و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز موارد جدید برای تعیین بهای خدمات و عوارض سال اینده بررسی می‌شود، اظهار کرد: اگر این بها در شورا به تصویب برسد و مورد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در حاشیه یکصد و نود و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز موارد جدید برای تعیین بهای خدمات و عوارض سال اینده بررسی می‌شود، اظهار کرد: اگر این بها در شورا به تصویب برسد و مورد تایید وزارت کشور قرار بگیرد، سال اینده اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره با اجرای طرح کهاب در کشور، یادآور شد: تقاضای بنده این است که از وزارت نفت در خصوص طرح کهاب سوال شود. قرار بود نحوه سوخت گیری در جایگاه های سوخت مورد نظارت قرار بگیرد تبخیر بنزین نداشته باشیم و در صورت وجود، آسیب‌رسان نباشد. مشکلات مالی یکی از دلایل عدم اجرای این طرح به صورت کامل است.

چمران در رابطه با نوسازی تاکسی‌ها در شهر، خاطرنشان کرد: قانون در مجلس به درستی تصویب نشد و اعتباری که دولت در نظر گرفت، کم بود. آنچنان که ما انتظار داشتیم متاسفانه اتفاق نیفتاده و این ناوگان نوسازی نشده و امیدواریم با ورود تاکسی‌های برقی، این ناوگان تکانی بخورد. تغییر خودروهای فعلی به نفع وزارت صمت، بهداشت و دیگر بخش‌هاست.

وی با بیان اینکه از سازمان تاکسیرانی خواستیم در خصوص دریافت بهای بالاتر نظارت کند، گفت: نرخ‌ها مصوب است و اضافه دریافت ممنوع است.

چمران با بیان اینکه نصب بنرهای نمایشگاه بین المللی در شهر مربوط به قراردادهای قبلی است، تصریح کرد: تا مصوبه اجرایی شود ۱۵ رور زمان می برد اما با این وجود تعدادی از بنرها از سطح شهر جمع‌آوری شده است و به سازمان زیباسازی گفته‌ایم که قرارداد جدیدی منعقد نشود.

وی با بیان اینکه باید قرارداد خرید اتوبوس‌ها نهایی شود، اظهار کرد: باید پول این اتوبوس‌ها تامین شود تا بتوان خریداری را قطعی و آنها را وارد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه وقتی درخت ها روی سر مردم سقوط می کند باید قطع شوند، گفت: سه درخت آفت زده بود و قطع شد و برخی روزنامه‌ها به آن پرداختند. سازمان بوستان ها با این میزان تلاشی که انجام می دهد درختان سالم را قطع نمی‌کند. درختانی که قطع می شود با مصوبه کمیسیون ماده هفت است.

وی ادامه داد: حفظ درختان به جان مدیرعامل سازمان بوستان‌ها بسته است و علاقمند به حفظ درختان است. اگر قرار باشد درختی روی سر مردم و خودروهای آنها سقوط کند، باید قطع شود.

وی با بیان اینکه دکل‌های برق را نباید شهرداری جابجا کند، گفت: همه اتفاقات با شرکت برق است و با شهرداری نیست. برای دو طبقه کردن بزرگراه صدر، شهرداری ناچار شد به صورت علمی دکل را به قسمت زیرین منتقل کند. از شهرها دکل‌های برق باید از زیر شهر عبور کند نه روی شهر. میزان بودجه بالاست و از عهده آنها بر نمی‌آید.

انتهای پیام/