پیشرفت ۸۵ درصدی سنگفرش پیاده‌راه “کوی فیاض بخش غربی منبع”
پیشرفت ۸۵ درصدی سنگفرش پیاده‌راه “کوی فیاض بخش غربی منبع”

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی عملیات کفسازی و سنگفرش پیاده راه کوی فیاض بخش غربی خیابان منبع خبر داد. به گزارش شهریار، موسی زارعی با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای اجرای پروژه‌های انسان‌محور و ارتقای کیفیت معابر، با هدف ساماندهی و ارتقای کیفی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی عملیات کفسازی و سنگفرش پیاده راه کوی فیاض بخش غربی خیابان منبع خبر داد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای اجرای پروژه‌های انسان‌محور و ارتقای کیفیت معابر، با هدف ساماندهی و ارتقای کیفی فضای شهری و سهولت در تردد شهروندان، عملیات اجرای سنگفرش و مناسب‌سازی پیاده‌روی کوی فیاض بخش غربی خیابان منبع توسط عوامل عمرانی منطقه در آستانه تکمیل است.

وی با اشاره به پیشرفت ۸۵ درصدی این پروژه پیاده راهی افزود : عملیات کفسازی با کف‌پوش‌های بتنی برای فراهم آوردن مسیری زیبا و دلنشین برای شهروندان به طول ۳۰۰ متر و در متراژ ۲هزار و ۵۰۰ مترمربع با شتاب در حال اجرا است.

زارعی با بیان اینکه با اتمام مراحل اجرایی این طرح ، چهره منطقه ۱۰ با رویکرد انسان محور و ایجاد بسترهای جدید گردشگری شهری متحول خواهد شد تصریح کرد: در سال آینده با هدف ارائه خدمات بهینه به شهروندان، عملیات ساماندهی و سنگفرش پیاده روها در کوی و کوچه‌های زیر ۱۶ متر سطح حوزه منطقه بر اساس اولویت های مشخص توسعه خواهد یافت.