المپیاد «جام‌پرچم» ایده‌ای مبتکرانه‌ برای استعدادیابی ورزشی است
المپیاد «جام‌پرچم» ایده‌ای مبتکرانه‌ برای استعدادیابی ورزشی است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز از آغاز ثبت‌نام دومین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی جام پرچم در هفته آینده خبر و گفت: رویداد جام‌پرچم ایده‌ای مبتکرانه‌ برای استعدادیابی ورزشی است. به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار امروز در یکصد و هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز در آیین رونمایی از فراخوان المپیاد فرهنگی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز از آغاز ثبت‌نام دومین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی جام پرچم در هفته آینده خبر و گفت: رویداد جام‌پرچم ایده‌ای مبتکرانه‌ برای استعدادیابی ورزشی است.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار امروز در یکصد و هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز در آیین رونمایی از فراخوان المپیاد فرهنگی و ورزشی جام پرچم اظهار کرد: در مقوله ورزش، المپیاد جام‌پرچم ایده‌ مبتکرانه‌ای در راستای استعدادیابی ورزشی با شعار یک‌ملت و یک‌پرچم در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه شهرداری تبریز به عنوان دبیرخانه ملی المپیاد جام پرچم معرفی شده است، افزود: دومین دوره این رویداد در ۱۸ رشته ورزشی برگزار خواهد شد و پیش بینی می‌کنیم در شهر تبریز  پنج هزار نفر در این رویداد ثبت نام کنند.

شهردار تبریز با اشاره به هدف گذاری مشارکت یک میلیونی جوانان و نوجوانان در این تورنمنت، ابراز کرد: مشارکت جوانان در این رویداد فرهنگی و ورزشی اتفاق مبارکی است چرا که گسترش ورزش باعث کاهش آسیب های اجتماعی می‌شود.

شهردار تبریز تصریح کرد: امیدواریم این قبیل رویدادهای ورزشی منجر به افزایش نشاط بین اقشار مختلف جامعه شود چرا که توجه روز افزون به ورزش و استعدادیابی، ظرفیت خوبی برای رسیدن به جایگاه واقعی در حوزه سلامت شهروندان است.

فراخوان ثبت‌نام دومین دوره از  المپیاد فرهنگی و ورزشی جام پرچم در سال ۱۴۰۱ توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در یکصد و هفدهمین جلسه شورا رونمایی شد.