دومین قرار خدمت از دور پنجم قرارهای خدمت شهرداری در منطقه ۷ برگزار می‌شود
دومین قرار خدمت از دور پنجم قرارهای خدمت شهرداری در منطقه ۷ برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز از برگزاری دومین قرار خدمت از دور پنجم قرارهای خدمت شهرداری در منطقه ۷ در پنجشنبه هفته جاری خبر داد. به گزارش شهریار، سیاوش فتح اللهی گفت: دور پنجم قرارهای خدمت شهرداری تبریز با محوریت بررسی مصوبات  چهار دور قبلی و رفع […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز از برگزاری دومین قرار خدمت از دور پنجم قرارهای خدمت شهرداری در منطقه ۷ در پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش شهریار، سیاوش فتح اللهی گفت: دور پنجم قرارهای خدمت شهرداری تبریز با محوریت بررسی مصوبات  چهار دور قبلی و رفع موانع موجود در خصوص ناحیه محوری برگزار می‌شود.

فتح اللهی در خصوص برنامه های قرار خدمت در طول هفته جاری  اظهار کرد: از اول هفته روزهای یکشنبه تا چهارشنبه معاونین ستادی و مدیران کل شهردار ی در منطقه ۷ حضور یافته و مسائل و مشکلات موجود در حوزه های مختلف فنی و عمرانی، خدمات شهری، شهرسازی، مالی و اقتصادی، حمل ونقل و ترافیک و فرهنگی، اجتماعی وورزشی منطقه بررسی خواهد شد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار در ادامه گفت: بررسی تمامی مصوبات اجرا شده قرارهای خدمت شهرداری تبریز در چهار دور قبلی، بررسی مشکلات برطرف نشده شهروندان در ملاقات‌های مردمی چهار دور قبلی و همچنین مصوباتی که به هر دلیلی اجرایی نشده‌اند، بررسی وضعیت نواحی ۳ گانه منطقه ۷ از آیتم‌های ویژه پنجمین دور از قرارهای خدمت شهرداری تبریز در مناطق است.

وی افزود: بازدید از پروژه های عمرانی جهت تسهیل در اتمام پروژه ها و رفع مشکلات احتمالی در خصوص پیشرفت فیزیکی آنها و نیز ملاقات مردمی از دیگر آیتم های پنجمین دور از قرارهای خدمت شهرداری تبریز در مناطق است.