بازدید و نظارت میدانی از عملکرد مجموعه های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در آستانه نوروز ۱۴۰۲
بازدید و نظارت میدانی از عملکرد مجموعه های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در آستانه نوروز ۱۴۰۲
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز ضمن بازدید میدانی از برخی معابر و خیابان های مناطق مختلف، پایانه های برون شهری، پارکینگ ها و مبادی ورودی شهر شیراز در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته به منظور تکمیل دستورالعمل های ترافیکی قرار گرفت.

به گزارش آرمانشهر فارس، هادی شه دوست شیرازی،  پنج شنبه بیست و پنجم اسفند ماه ۱۴۰۱ به همراه مدیران اجرایی مجموعه ضمن حضور سرزده در برخی معابر و خیابان ها، پارکینگ ها، پایانه ها و مبادی ورودی شهر شیراز، آخرین وضعیت ترافیکی و نواقص موجود را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

در حالی که از ابتدای اسفند ماه تیم های اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز بهسازی و ایمن سازی معابر، پایانه های دورن و برون شهری، پارکینگ ها و … را در دست اجرا دارند، بازدید از اماکن و معابر پر تردد و رفع نواقص احتمالی به منظور استقبال از مهمانان نوروزی از اهمیت ویژه ای برخودار است‌.

بنابر اعلام شه دوست شیرازی، این بازدید چند ساعته به منظور کنترل مضاعف و نظارت بر عملکرد ادارات و سازمان های مرتبط با حوزه حمل و نقل و ترافیک انجام شد و در مناطق مختلف؛ تجهیزات ایمنی، منصوبات کنترل ترافیکی، امور مربوط به مطالعات ترافیک، وضعیت ایستگاه های اتوبوس و دسترسی های عابر پیاده، پایانه های درون و برون شهری و پارکینگ ها مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته معاون شهردار شیراز با توجه به ورود زود هنگام مسافران نوروزی و اهمیت ایمن سازی مناطق یازده گانه در حوزه حمل و نقل و ترافیک این بازدیدها و نظارت های عالیه به به صورت روزانه تا پایان ایام نوروز ۱۴۰۲ انجام خواهد شد.

 

  • نویسنده : مریم شمالیان