تشکیل صندوق پروانه نقطه قوت جشنواره سی‌وپنجم / بر حفظ اصول و ارزش‌ها پایبندیم
تشکیل صندوق پروانه نقطه قوت جشنواره سی‌وپنجم / بر حفظ اصول و ارزش‌ها پایبندیم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، در صدوچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که امروز _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ برگزار شد، مسئولان برگزاری سی‌وپنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان حضور یافتند و گزارشی از برگزاری این جشنواره ارائه کردند و پس از آن تعدادی از اعضای شورا نظرات و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، در صدوچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که امروز _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ برگزار شد، مسئولان برگزاری سی‌وپنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان حضور یافتند و گزارشی از برگزاری این جشنواره ارائه کردند و پس از آن تعدادی از اعضای شورا نظرات و پیشنهادهای خود را درباره فعالیت جشنواره مطرح کردند.

تشکیل صندوق پروانه نقطه قوت جشنواره سی‌وپنجم/ بر حفظ اصول و ارزش‌ها پایبندیم

تشکر فرمانده سپاه استان از برگزارکنندگان جشنواره برای طراحی پوسترهایی مزین به تصویر شهدا

مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان حاکی از امنیت بالایی است که مرهون خدمات این نیروها هستیم.

وی با اشاره به اینکه فرمانده سپاه استان از برگزار کنندگان جشنواره برای طراحی پوسترهایی که به تصویر شهدا مزین شده است، تشکر ویژه داشت، افزود: این اقدام به‌خوبی داشته‌های ما را به تصویر کشیده است، باید از این نقش ماندگاری که زده شد، تشکر کرد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در جمع داوران و خبرنگاران کودک و نوجوان این جشنواره، گروه‌های مختلف حضور دارند، اما مهم آن است که ارزش‌ها در آن لحاظ شد، این مهم نشان می‌دهد می‌توان جشنواره‌ای با رعایت اصول و ارزش‌ها برگزار کرد.

وی با تاکید بر اینکه انعکاس رسانه‌ای سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان، خوب بود گفت: سالن اجلاس ظرفیتی است که نباید آن را از دست دهیم، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد سینمایی فارابی درخواست می‌کنیم از این ظرفیت، استفاده بهتر و بیشتری کند.

تشکیل صندوق پروانه نقطه قوت جشنواره سی‌وپنجم/ بر حفظ اصول و ارزش‌ها پایبندیم

حفظ و نگهداری خانه شهید عزیزالهی شهید نوجوان ۱۴ ساله، در دستور کار شهرداری

عباس حاج‌رسولی‌ها، رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: ساختار جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان از آغاز شکل‌گیری این‌گونه بود که در اصفهان برگزار شود.

وی با تشکر از توجه برگزارکنندگان جشنواره به شهدا و فرزندان شاهد گفت: حفظ و نگهداری خانه شهید عزیزالهی و خرید آن در دستور کار قرار دارد تا بتوان در آینده، خانه این شهید نوجوان ۱۴ ساله را به برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوانان مرتبط کرد و در سال‌های آینده شاهد آثاری از این شهید نوجوان باشیم.

تشکیل صندوق پروانه نقطه قوت جشنواره سی‌وپنجم/ بر حفظ اصول و ارزش‌ها پایبندیم

تشکیل صندوق پروانه نقطه قوت این دوره از جشنواره

فرزانه کلاهدوزان، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: به‌عنوان عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره، از نزدیک شاهد تلاش‌های برگزارکنندگان بودم که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری و واژه مکتب شهید سلیمانی گفت: در چند ماه اخیر، فعالیت‌هایی که برای برگزاری جشنواره انجام شده است، نشان می‌دهد فعالان و برگزارکنندگان جشنواره، پیرو مکتب آن شهید بوده و با اخلاص و صداقت، همدلانه کار کردند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: تشکیل صندوق پروانه نقطه قوت این دوره از جشنواره است، که کمتر به آن اشاره شد، این امر می‌تواند ریل‌گذاری جشنواره را در سال‌های آینده متفاوت کند.

تشکیل صندوق پروانه نقطه قوت جشنواره سی‌وپنجم/ بر حفظ اصول و ارزش‌ها پایبندیم

پیشنهاد برگزاری ویژه برنامه‌های جشنواره فیلم کودک در حاشیه زاینده‌رود خشک

احمد شریعتی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: ابتکار عالی در طراحی شعار جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان، افتخاری برای اصفهانی‌ها و مدیریت شهری است.

وی با تقدیر از برپایی کارناوال شادی و حرکت گروه‌های سیار در محلات کمتربرخوردار شهر و برگزاری جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در منطقه ۱۵ افزود: پیشنهاد می‌کنم برنامه‌های جشنواره را در حاشیه زاینده‌رود خشک و پل‌های تاریخی برگزار کنیم تا مسئولان ما نگاه ویژه‌ای به زاینده‌رود داشته باشند، معتقدیم شادابی کودکان و نوجوانان ما به جاری شدن آب در زاینده‌رود وابسته است.

شریعتی تصریح کرد: برگزاری جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان به صورت دائمی در اصفهان از درخواست‌های ما است، در این راستا دبیرخانه دائمی جشنواره در اصفهان فعال شود، همچنین شایسته است از ظرفیت خواهرخوانده‌های شهر اصفهان هم در جشنواره بهره‌مند شویم.