خطوط تردد ناوگان عمومی کرج مهندسی شود
خطوط تردد ناوگان عمومی کرج مهندسی شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای شهر کرج، مریم قهرمانی صارم در جلسه بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری با اشاره به اینکه خطوط تاکسی در بسیاری مواقع موجب ایجاد بی‌نظمی و ترافیک در سطح شهر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای شهر کرج، مریم قهرمانی صارم در جلسه بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری با اشاره به اینکه خطوط تاکسی در بسیاری مواقع موجب ایجاد بی‌نظمی و ترافیک در سطح شهر می‌شوند، بیان کرد: در حال حاضر مهمترین اراضی شهر در اختیار تاکسی‌داران است؛ تاکسی‌ها نه در یک ردیف، بلکه در چهار یا پنج خط بی‌نظمی و ترافیک ایجاد می‌کنند که لازم است این موضوع مورد بررسی قرار گیرد و تدابیر لازم در این زمینه اتخاذ شود.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج در خصوص عدم توزیع عادلانه اتوبوس‌های شهری تأکید کرد: در خطوطی مانند رجایی شهر، شاهین ویلا و باغستان و… علیرغم داشتن جمعیت زیاد، یا اتوبوس نیست و یا در جاهایی که‌ایستگاه نیست، اتوبوس هست که در این راستا بازدید می‌دانی عوامل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و اتخاذ تدابیر ویژه در این زمینه ضرورت دارد.

قهرمانی صارم با اشاره به اینکه بودجه در نظر گرفته شده برای این حوزه بسیار اندک است، عنوان کرد: زمینی که برای ایجاد پارکینگ سطحی و مکانیزه توافق شد و سایر پارکینگ‌های مکانیزه به کجا رسید؟ خواهش من این است که قدری جدی‌تر به این موضوعات توجه شود باید پاسخگوی شهروندان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از محلات کرج نیازمند پل عابرپیاده هستند و یکی از آن‌ها حسن آباد است که سال‌ها درباره آن صحبت می‌شود. ضروری است تحقق این مهم به صورت جدی در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.

قهرمانی با بیان اینکه پل‌های عابرپیاده مکانیزه خراب شهر را دریابید، یادآور شد: این حوزه از اهمیت بسیاری برخوردار است، ما باید مسائل موجود را ریشه‌یابی و به صورت جزئی بررسی کنیم تا بتوانیم اقدامات مؤثرتری را رقم بزنیم.

منتشر شده در تاریخ ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۱