خانه تاریخی نیکدل ساماندهی و زیباسازی شد
خانه تاریخی نیکدل ساماندهی و زیباسازی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون فنی و عمرانی منطقه 8 گفت: در راستای اجرای عملیات ساماندهی و زیباسازی خانه تاریخی نیکدل رنگ آمیزی و زیبا سازی آبنمای این خانه تاریخی نیز تکمیل شد. به گزارش شهریار، اورنگ رسولی افزود: این اقدام در راستای زیباسازی و فعالسازی آبنماهای خانه تاریخی نیکدل اجرایی و طی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون فنی و عمرانی منطقه 8 گفت: در راستای اجرای عملیات ساماندهی و زیباسازی خانه تاریخی نیکدل رنگ آمیزی و زیبا سازی آبنمای این خانه تاریخی نیز تکمیل شد.

به گزارش شهریار، اورنگ رسولی افزود: این اقدام در راستای زیباسازی و فعالسازی آبنماهای خانه تاریخی نیکدل اجرایی و طی روزهای آتی آبگیری می شود تا شاهد افزایش زیبایی شهری این خانه تاریخی باشیم.

وی اظهار کرد: درب های خانه تاریخی نیکدل به روی شهروندان باز شده و محوطه این خانه تاریخی به بوستان محله ای جهت استفاده عموم تبدیل شده است.

وی همچنین از آسفالت ریزی و لکه گیری خیابان طالقانی پشت پارک هاشمیه خبر داد.

اورنگ رسولی، ضمن اعلام خبر فوق افزود: به دلیل حفاری های انجام یافته و خرابی آسفالت این مسیر، طی روزهای اخیر آسفالت ریزی اساسی کوچه پشت پارک هاشمیه را که وضعیت نامناسبی داشته و شهروندان دچار مشکل می شدند، توسط عوامل عمرانی منطقه 8 اجرایی شده و آسفالت ریزی اساسی شد.

وی افزود: طی این طرح،  کلیه نقاط نیازمند این کوی، با استفاده از 10 تن آسفالت ساماندهی شد.