آذین‌بندی شهر با توجه به تقارن اعیاد رجب و نیمه شعبان
آذین‌بندی شهر با توجه به تقارن اعیاد رجب و نیمه شعبان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، مهدی عباسی در دویست و دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه یکی از قله های افتخار کشور، رشد علمی و فناوری است، اظهار کرد: جوانان و فرزانگان از جمله سرمایه های کشور هستند. آینده از آنِ کشورهایی است که در سنگر علم […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی عباسی در دویست و دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه یکی از قله های افتخار کشور، رشد علمی و فناوری است، اظهار کرد: جوانان و فرزانگان از جمله سرمایه های کشور هستند. آینده از آنِ کشورهایی است که در سنگر علم و فناوری رشد می کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورا با بیان اینکه ما در روزهایی با مناسبت های ملی و مذهبی قرار گرفته ایم، یادآور شد: با توجه به اعیاد ماه رجب و ایام دهه فجر و پیوند ماه مبارک رمضان با عید نوروز، به نظر فرصت مناسبی پیش آمده که در آذین بندی شهر اتفاق خوبی را رقم بزنیم و شهرداری باید این موضوع را در دستور کار قرار دهد و از همین روز دستور آماده سازی فضای شهر را ابلاغ کند تا فضای تهران درخور شأن مردم پایتخت باشد.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به بازدید چهار ساعته مقام معظم رهبری از نمایشگاه علمی، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب پروژه های مهم را یک به یک دنبال می کردند تا به نتیجه برسد. امیدواریم دانشمندان ما در زمینه های علمی به دستاوردهای بالایی برسند.

وی افزود: شهرداری همواره آماده جشن و چراغانی هست اما شهردار تهران قطعاً تأکید خواهد کرد که اقدامات ارزشمند و به دور از اسراف در سطح شهر انجام شود.

انتهای پیام/