برگزاری سمپوزیوم ساخت المان‌های شهری در سیرجان
برگزاری سمپوزیوم ساخت المان‌های شهری در سیرجان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن خدامی‌پور امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم بهمن‌_ در نشست بررسی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری سیرجان با اشاره به اهمیت تصمیم‌گیری و بررسی کارشناسی درباره افزایش و تعیین منابع درآمدی سال ۱۴۰۲ شهرداری این شهر اظهار کرد: در بخش درآمدی بودجه ۱۴۰۱ مبالغ پیش‌بینی شده از مالیات ارزش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن خدامی‌پور امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم بهمن‌_ در نشست بررسی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری سیرجان با اشاره به اهمیت تصمیم‌گیری و بررسی کارشناسی درباره افزایش و تعیین منابع درآمدی سال ۱۴۰۲ شهرداری این شهر اظهار کرد: در بخش درآمدی بودجه ۱۴۰۱ مبالغ پیش‌بینی شده از مالیات ارزش افزوده و آلایندگی تاکنون محقق نشده است.

وی افزود: این موضوع ناشی از مشکلات اقتصادی برخی شرکت‌ها است که با حضور معاون مدیرکل و رئیس امور مالیاتی سیرجان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی سیرجان تصریح کرد: مهمترین موضوع بررسی درآمدها، هزینه‌ها و پروژه‌های شهرداری است که در دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر، کمیسیون‌ها، معاونان و مدیران شهرداری قرار دارد.

خدامی‌پور گفت: این جلسات به صورت مستمر توسط مدیران، معاونان و شهرداران مناطق با حضور رئیس کمیسیون‌های شورا و نمایندگان شورا در سازمان‌ها در نوبت‌های صبح و عصر به صورت فنی و تخصصی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری سمپوزیوم ساخت المان‌های شهری در سال آینده خبر داد و گفت: پیشنهاد شهرداری مبنی بر گردهمایی هنرمندان کشوری در سیرجان جهت ساخت المان‌های شهری به سال آینده موکول می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان گفت: در هفته‌های گذشته رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری با حضور در جلسه شورای اسلامی شهر، پیشنهاد طرح برگزاری گردهمایی هنرمندان کشوری برای ساخت المان‌های شهری در سیرجان را به منظور زیباسازی شهر مطرح کرد.

وی افزود: با توجه به کمبود وقت و بررسی و کسب تجربه‌های بیشتر در این زمینه، با هماهنگی کمیسیون فرهنگی شورا این موضوع بررسی و این طرح سال آینده اجرا خواهد شد.