‏‎آغاز نصب نیوجرسی‌های اتوبان شهید کسایی
‏‎آغاز نصب نیوجرسی‌های اتوبان شهید کسایی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، ‏‎مدیرعامل شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان از آغاز نصب موقت نیوجرسی‌های اتوبان شهید کسایی با هدف افزایش ایمنی خبر داد. به گزارش شهریار، ناصر اسماعیل‌زاده در این‌باره اظهارکرد: با ابلاغ معاونت عمرانی شهرداری تبریز، کارخانه پیش‌ساخته آذربایجان تولید نیوجرسی‌های ایمن‌کننده مسیر اتوبان شهید کسایی را به جهت جلوگیری از سوانح […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

‏‎مدیرعامل شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان از آغاز نصب موقت نیوجرسی‌های اتوبان شهید کسایی با هدف افزایش ایمنی خبر داد.

به گزارش شهریار، ناصر اسماعیل‌زاده در این‌باره اظهارکرد: با ابلاغ معاونت عمرانی شهرداری تبریز، کارخانه پیش‌ساخته آذربایجان تولید نیوجرسی‌های ایمن‌کننده مسیر اتوبان شهید کسایی را به جهت جلوگیری از سوانح رانندگی و ایمن‌سازی مسیر آغاز کرده است.

‏‎وی ادامه داد: در این پروژه مقرر شده ات که حدود 3هزار و 100 نیوجرسی به طول 16کیلومتر تولید و نصب شود که در فاز اول 6کیلومتر توسط اداره کل راهداری با توزیع آسفالت رویه برای نصب این نیوجرسی‌ها آماده‌سازی می‌شود.

‏‎اسماعیل‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر و تا زمان آماده‌سازی کامل مسیر توسط راهداری، نیوجرسی‌ها به صورت موقت نصب می‌شوند، گفت: پس از اتمام عملیات آسفالت‌ریزی و آماده‌سازی مسیر، نیوجرسی‌های تولید شده به صورت ثابت در محل اصلی خود نصب خواهند شد.

شهرداری تبریز جهت افزایش ایمنی در اتوبان شهید کسایی، با تجهیز این گذرگاه پر تردد در کنار اداره کل راه و شهرسازی بوده و با جای گذاری نیوجرسی ها ضمن جلوگیری از بروز حوادث احتمالی بر همراهی خود جهت تسریع در اماده سازی این اتوبان اهتمام دارد.