ایثارگران در عرصه‌های اقتصادی حضور پررنگ داشته باشند
ایثارگران در عرصه‌های اقتصادی حضور پررنگ داشته باشند
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی فارس گفت: جانبازان و ایثارگران حضور بیشتر و فعالانه‌ تر و پررنگ تری در عرصه‌های اقتصادی داشته باشند.

به گزارش آرمانشهر فارس، محمد صادق حمیدیان، در آیین تجلیل از جمعی از جانبازان و ایثارگران استان در شیراز ضمن گرامیداشت روز جانباز افزود: قطعا حضور این عزیران در این عرصه، کمک خواهد کرد که فعالیت های جهادی در حوزه های اقتصادی نمایان شود.

وی، جانبازان را تبلور غیرت، همت و رشادت دانست و ادامه داد: جانبازان در دوران سخت این کشور از جان خود گذشته و به بهترین شکل ممکن عمل کردند و به همین دلیل همه ما باید خود را مدیون آنها بدانیم.

او اظهار کرد: شهدای ما دارای مقام و منزلت بالایی هستند و زبان و قلم از بیان و نوشتن رشادت ها و حماسه آفرینی های آنها و جانبازان قاصر است.

رییس اتاق بازرگانی فارس گفت: هم اینک افزون بر یک هزار و ۵۰۰ نفر از اعضای اتاق بازرگانی فارس در حوزه صادرات و واردات و بیش از ۲ هزار نفر در حوزه های مختلف تولیدی اشتغال دارند و اولویت ما در این اتاق حمایت از فعالیت های اقتصادی سالم، توسعه اقتصادی و ارزی استان و افزایش رفاه عمومی است.

حمیدیان افزود: ما در اتاق بازرگانی فارس به نمایندگی از جامعه تولید کنندگان و بازرگانان استان، ارائه خدمات به جانبازان، ایثارگران و خانواده آنها را به عنوان یک اولویت با جدیت دنبال می کنیم.

در این مراسم از تعدادی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس استان فارس تقدیر شد.

  • نویسنده : مریم شمالیان