حضور گسترده خانواده شهرداری تبریز در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان
حضور گسترده خانواده شهرداری تبریز در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیران و کارکنان مجموعه بزرگ شهرداری تبریز با حضوری گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، امسال باشکوهتر از سال های گذشته در راهپیمایی استکبار ستیزی شرکت کردند تا انزجار خود را از حملات ددمنشانه اسراییل به غزه نشان دهند. به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار شهردار تبریز به همراه مدیران […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیران و کارکنان مجموعه بزرگ شهرداری تبریز با حضوری گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، امسال باشکوهتر از سال های گذشته در راهپیمایی استکبار ستیزی شرکت کردند تا انزجار خود را از حملات ددمنشانه اسراییل به غزه نشان دهند.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار شهردار تبریز به همراه مدیران ارشد شهرداری تبریز، شهرداران مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و همچنین کارکنان شهرداری همراه و همگام با مردم ولایتمدار و شهیدپرور تبریز قهرمان، یوم‌الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز را گرامی داشتند.  

بر اساس این گزارش، حضور مدیران و پرسنل شهرداری تبریز امسال پررنگ‌تر از سال‌های گذشته بوده و در  معابر اصلی شهر، شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل طنین‌انداز شد.

شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز امسال برنامه های متنوع و ویژه ای به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان اجرا کرده بود.

راهپیمایی کنندگان، شعارهایی همچون فلسطین فلسطین پیروزیت نزدیک است، اسراییل اسراییل نابودیت نزدیک است، از غزه تا تلاویو پیروزی با حماس است، دشمن در هراس است، مرگ بر امریکا، مرگ بر اسراییل کودک کشی هنر نیست، غزه مگر بشر نیست، اسراییل بی ریشه غزه تسلیم نمیشه. حیدر حیدر حیدر سردادند.

مراسم «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» که امسال با شعار «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» نام گذاری شده است امروز همزمان با تبریز در سایر نقاط استان آذربایجان شرقی هم برگزار شد.