تهیه نقشه پهنه‌بندی خطر حریق شهر اصفهان دستاورد مهم شهرداری اصفهان است
تهیه نقشه پهنه‌بندی خطر حریق شهر اصفهان دستاورد مهم شهرداری اصفهان است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، آتشپاد دوم ابراهیم مطلبی امروز _چهارشنبه چهارم بهمن_ در نشست شهراندیشی کاربست پروژه پژوهشی با اشاره به تهیه نقشه پهنه‌بندی خطر حریق شهر اصفهان و مدیریت ریسک حریق در بناهای تاریخی این کلان‌شهر اظهار کرد: پس از پیگیری‌های انجام شده، این دو پروژه با همت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آتشپاد دوم ابراهیم مطلبی امروز _چهارشنبه چهارم بهمن_ در نشست شهراندیشی کاربست پروژه پژوهشی با اشاره به تهیه نقشه پهنه‌بندی خطر حریق شهر اصفهان و مدیریت ریسک حریق در بناهای تاریخی این کلان‌شهر اظهار کرد: پس از پیگیری‌های انجام شده، این دو پروژه با همت اداره برنامه‌ریزی شهرداری این کلان‌شهر به سرانجام رسید و در سازمان آتش‌نشانی عملیاتی شد.

وی افزود: این پروژه‌ها در پیش‌بینی و پیشگیری از بروز حوادث حریق در بناهای تاریخی، همچنین مراکز سطح شهر اصفهان می‌تواند، کمک بسیار خوبی برای سازمان آتش‌نشانی باشد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به پهنه‌بندی خطر حریق در این کلان‌شهر تصریح کرد: تمام نقاط پرخطری که در سطح شهر وجود دارد، شناسایی و احصا شده است و می‌توان گفت، تهیه این نقشه یکی از بهترین دستاوردهای شهرداری این کلان‌شهر بوده است و باید به آن افتخار کرد.

مطلبی با اشاره به مدیریت ریسک خطر حریق در بناهای تاریخی و بافتی که در میدان امام وجود دارد، گفت: این پروژه نیز بسیار عظیم و سنگین بود که به همت مهرداد حجازی، عضو هیئت علمی گروه عمران دانشکده مهندسی عمران و حمل‌ونقل دانشگاه اصفهان و تیم خوب آن‌ها به سرانجام رسید.

وی با بیان اینکه این دو پروژه برای اصفهان به یادگار خواهد ماند، ادامه داد: پروژه بازار اصفهان به طول ۸ کیلومتر نیز از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین پروژه‌های دیگری است که در دستور کار قرار گرفته است و امیدواریم به‌زودی به نتیجه مطلوب دست پیدا کند.

به گزارش ایمنا، این نشست با حضور ابراهیم مطلبی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، مهرداد حجازی عضو هیئت علمی گروه عمران دانشکده مهندسی عمران و حمل‌ونقل دانشگاه، مرتضی نصوحی مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری و منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری برگزار و در پایان آن از کتاب مدیریت ریسک حریق در بناهای تاریخی رونمایی شد.