محله خلجان در مسیر توسعه و آبادانی
محله خلجان در مسیر توسعه و آبادانی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، عضو شورای اسلامی شهر تبریز به همراه شهردار منطقه۷تبریز از پروژه احداث سالن ورزشی و محل احداث پارک محله ای در محله خلجان بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه ها قرار گرفتند. به گزارش شهریار، اصغر آدی‌بیگ در حاشیه بازدید حجت الاسلام رسول برگی عضو […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

عضو شورای اسلامی شهر تبریز به همراه شهردار منطقه۷تبریز از پروژه احداث سالن ورزشی و محل احداث پارک محله ای در محله خلجان بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه ها قرار گرفتند.

به گزارش شهریار، اصغر آدی‌بیگ در حاشیه بازدید حجت الاسلام رسول برگی عضو شورای اسلامی شهر تبریز از احداث سالن ورزشی خلجان اظهار کرد: اعتبار پروژه سالن ورزشی در حال ساخت در محله خلجان مبلغ ۱۴۶ میلیارد ریال و به مساحت ۱۳۹۲ مترمربع به کارفرمایی سازمان پیش ساخته آذربایجان است.

شهردار منطقه ۷ تبریز در ادامه در راستای مطالبات مردمی و توسعه فضای سبز در جنوب غرب تبریز، گفت: عملیات احداث پارک محله ای در این منطقه بررسی شده و با همکاری اهالی محل، مکان قبرستان قدیمی در ابتدای خلجان برای این منظور در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به رشد جمعیت و گستردگی بی رویه شهرها، عنوان کرد: بی تردید نیاز شهروندان جهت دسترسی به فضای سبز بیشتر شده به طوری که از مهم ترین برنامه های شهرداری منطقه ۷ تبریز ایجاد و افزایش سرانه فضاهای سبز در قالب پارک های محله ای است.

شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: با ایجاد پارک های محله ای می توان زمینه های مساعد و مناسبی را برای تفریح و سرگرمی اهالی و خانواده ها فراهم آورد.

آدی‌بیگ در ادامه با اشاره به احداث یک فرهنگسرا در این محله خلجان عنوان کرد: با مشارکت اهالی محل و معرفی زمین توسط آنان، احداث این مهم در دستور کار شهرداری منطقه ۷ قرار می گیرد.