برای رشد کشور بیشتر از سخت‌افزار نیازمند مغزافزار جهادی هستیم
برای رشد کشور بیشتر از سخت‌افزار نیازمند مغزافزار جهادی هستیم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش ایمنا، علی صالحی اظهار کرد: نمایشگاه فن‌نما یک اتفاق بزرگ بود که با یک همکاری همه‌جانبه رقم خورد که در بدو انجامش کمتر کسی به آن اعتقاد داشت. وی افزود: حتی برخی همکاران که همانند فرزند خود برای فن‌نما ماه‌ها زحمات کشیدند، اعتقاد داشتند در اصفهان ظرفیت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش ایمنا، علی صالحی اظهار کرد: نمایشگاه فن‌نما یک اتفاق بزرگ بود که با یک همکاری همه‌جانبه رقم خورد که در بدو انجامش کمتر کسی به آن اعتقاد داشت.

وی افزود: حتی برخی همکاران که همانند فرزند خود برای فن‌نما ماه‌ها زحمات کشیدند، اعتقاد داشتند در اصفهان ظرفیت برگزاری چنین رویدادی نیست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اصلی‌ترین مسئله این بود که اهمیت کار، نیاز بازار و ظرفیت اصفهان را نمی‌شناختیم و اصرار داشتیم که چون اینوتکس، کیتکس یا عناوین مشابه دیگری است، نباید کار جدید برای رفع نیاز چرخه تولید دانش تا تولید ثروت و احساس رضایت در جامعه از کارکرد علم و فناوری انجام دهیم.

برای رشد کشور بیشتر از سخت‌افزار نیازمند مغزافزار جهادی هستیم

وی خاطرنشان کرد: باز هم اصرار و بن‌بست‌شکنی برخی‌ها از جمله انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان، همانند خیلی بن‌بست‌های دیگر با ایمان قلبی به توصیه رهبر انقلاب، موجب شد تا مطلب را دنبال کنند و در نهایت یک باور جمعی شکل بگیرد.

وی گفت: شاید در اجرا سهم همه یکسان و بعضی از همکارانم در شهرداری تلاش بیشتری داشتند، اما باور ایجاد شده یک جبهه همگانی شکل داد و ثابت کرد در رشد کشور بیشتر از سخت‌افزار نیازمند مغزافزار جهادی، رو به جلو و ثابت‌قدم هستیم.

صالحی با بیان اینکه دوره اول فن‌نما، تجربه‌ای فراتر از انتظار بود، ادامه داد: تمام ارکان زیست‌بوم، دانش تا فناوری و کسب و کار تا تجاری‌سازی و سرمایه‌گذاری در معرض دید مخاطب اجتماعی قرار گرفت، اکنون ادامه کار با سطح بهتر، مهم‌تر و سخت‌تر از آغاز آن خواهد بود.