حضور با شکوه مردم تبریز در اجتماع بزرگ حامیان غزه
حضور با شکوه مردم تبریز در اجتماع بزرگ حامیان غزه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهریار، شهروندان تبریزی اعم از زن و مرد و پیر و جوان با همراهی مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر در این اجتماع حضور یافتند تا ضمن انزجار از ددمنشی صهیونیست ها در غزه نسبت به بی توجهی سازمان های بین الملی به این جنایت ها […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهریار، شهروندان تبریزی اعم از زن و مرد و پیر و جوان با همراهی مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر در این اجتماع حضور یافتند تا ضمن انزجار از ددمنشی صهیونیست ها در غزه نسبت به بی توجهی سازمان های بین الملی به این جنایت ها اعتراض کنند.

جمعی از کودکان تبریزی با همراه داشتن عروسک های خود در این همایش حضور یافتند تا با کودکان غزه همدردی کرده و بگویند که به یادشان هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سپاه عاشورا روز شنبه در این اجتماع مردمی گفت: اکنون زمان عافیت طلبی و نشستن نیست و همه باید به وظیفه اجتماعی خود عمل کنند.

سردار «جلیل بابازاده» با بیان اینکه اگر ما آرام باشیم و موج ایجاد نکنیم دشمن موج آفرینی می کند، اظهار کرد: کسانی که حماسه کربلا را درک کرده اند نباید در مورد پیروزی غزه شک کنند.

وی با تاکید بر اینکه وعده های خدا عملی می شود، خاطرنشان کرد: در زمان جنگ تحمیلی امکاناتی نداشتیم ولی با اراده الهی و همت انسان های آزاده و مومن پیروز شدیم.

وی افزود: رزمندگان ما در دفاع مقدس به تکلیف عمل کردند و شاید در برخی مواد موفق نبودند ولی به وظیفه خود عمل کردند تا شرمنده امام خمینی (ره) و مردم نباشند.

فرمانده قرارگاه عاشورا با محکوم کردن ددمنشی و کودک کشی صهیونیست ها گفت: اشغالگران قدس بدون حمایت آمریکا جرئت جنایت در منطقه را ندارند و این رژیم زیاده خواه به هیچ قائده و قانونی عمل نمی کند و باید از بین برود.

وی با بیان اینکه حقانیت مردم غزه با خون کودکان به اثبات رسید، اظهار کرد: شعار نیل تا فرات اسراییل رویکرد غاصبانه این رژیم را نشان می دهد.

گفتنی است با توجه به خواهرخواندگی شهرهای تبریز و غزه و رسالت و مسئولیت اجتماعی شهرداری تبریز در این زمینه، این تجمع مردمی با استقبال گسترده شهروندان صبح امروز برگزار شد.