توسعه فرهنگی شهر با مشارکت اهالی فرهنگ و هنر
توسعه فرهنگی شهر با مشارکت اهالی فرهنگ و هنر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا ناهی در دیدار با رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون تعامل هدفمند و مؤثر بین‌بخشی را در توسعه زیرساخت‌ها و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها مهم دانست و اظهار کرد: تعامل و همکاری‌ها باید بر اساس یک برنامه مشخص پیش برود. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا ناهی در دیدار با رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون تعامل هدفمند و مؤثر بین‌بخشی را در توسعه زیرساخت‌ها و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها مهم دانست و اظهار کرد: تعامل و همکاری‌ها باید بر اساس یک برنامه مشخص پیش برود.

وی افزود: در دوره جدید مدیریت شهری و مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی بستر برای تعامل بین اهالی فرهنگ و هنر و مسئولان شهری وجود دارد، اما باید بر اساس هدف‌گذاری مناسب پیش برود.

سرپرست شهرداری تیران با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی هر کدام در یک بخش مأموریت و وظیفه مشخصی دارند، اضافه کرد: تعامل به معنای واگذاری کارها به شهرداری نیست.

ناهی ادامه داد: بعضی از ادارات دولتی شهرستان وظایف خود را انجام نداده‌اند و در قالب تعامل مأموریت‌های خود را به دوش مدیریت شهری واگذار می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری وظایف متنوع و متعددی را بر عهده دارد، تصریح کرد: انجام همین وظایف بسیار مهم بوده، همواره مورد مطالبه شهروندان قرار داشته است و بر اساس قانون امکان انجام وظایف دیگر ادارات برای شهرداری وجود ندارد.

سرپرست شهرداری تیران ادامه داد: طرفدار تعامل دوطرفه هستیم و باید سهم همه دستگاه‌های اداری، تشکل‌های مردمی و مؤسسات مشخص شود و با تقسیم کار پیش برویم.

ناهی با بیان اینکه مدیریت شهری تاکنون تعامل خوبی با هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر داشته، تاکید کرد: این تعاملات قابل افزایش خواهد بود و باید زمینه‌سازی آن انجام شود.

وی گفت: از ظرفیت هنری و فرهنگی برای اطلاع‌رسانی، آموزش شهروندی و تعریف و اجرایی شدن برنامه‌ها و رویدادها استفاده خواهد شد.

سرپرست شهرداری تیران از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا بر اساس قوانین حاکمیت مجوزها صادر شود و سلیقه فردی لحاظ نشود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون نیز همکاری و مشارکت این دوره مدیریت شهری را سازنده دانست و گفت: مسئولان شهری حمایت خوبی از اهالی فرهنگ و هنر و برنامه‌های این حوزه داشته‌اند.