مراسم تقدیر از برگزیدگان اولین مسابقه نقاشی کودکان
به مناسبت روز جهانی کلانشهرها برگزار شد
مراسم تقدیر از برگزیدگان اولین مسابقه نقاشی کودکان
به مناسبت روز جهانی کلانشهرها برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر، مراسم تقدیر از برگزیدگان اولین مسابقه نقاشی کودکان به مناسبت روز جهانی کلانشهرها با حضور حمیدرضا غلام‌زاده، معاونت بین الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران و حلیا سادات حسینی شکرابی، رئیس اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران، بعد از ظهر روز سه‌شنبه ۲۳ آبان‌ماه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر، مراسم تقدیر از برگزیدگان اولین مسابقه نقاشی کودکان به مناسبت روز جهانی کلانشهرها با حضور حمیدرضا غلام‌زاده، معاونت بین الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران و حلیا سادات حسینی شکرابی، رئیس اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران، بعد از ظهر روز سه‌شنبه ۲۳ آبان‌ماه در مجموعه ایوان شمس برگزار شد.

به مناسبت هفتم مهرماه، روز جهانی کلانشهرها و درک اهمیت آنها، مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با همکاری اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، مسابقه نقاشی «آینده محیط زیستی شهری که در آن زندگی می کنم» را بین کودکان در سراسر جهان برگزار کرد. کودکان علاقه مند بین سنین ۷ تا ۱۵ سال از سراسر جهان در این مسابقه شرکت کردند و پس از انتخاب ۱۰ برنده و ۲۰ اثر هنری برگزیده، از برندگان خوش شانس این مسابقه تقدیر به عمل آمد و یک لوح تقدیر بین المللی به ایشان اعطا شد. همچنین آثار هنری برگزیده طی یک نمایشگاه به نمایش گذاشته شدند.