بسیاری از مردم با ظرفیت‌های گردشگری قزوین آشنا نیستند
بسیاری از مردم با ظرفیت‌های گردشگری قزوین آشنا نیستند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با معاون عمرانی استاندار قزوین عصر امروز در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری قزوین برگزار شد و در این جلسه موضوعات مرتبط با توسعه گردشگری قزوین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. مهدی رجحانی معاون […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با معاون عمرانی استاندار قزوین عصر امروز در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری قزوین برگزار شد و در این جلسه موضوعات مرتبط با توسعه گردشگری قزوین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مهدی رجحانی معاون عمرانی استاندار قزوین در این نشست مشترک اظهار داشت: در جلسه گذشته با اعضای شورای شهر قزوین، به این موضوع پرداخته شد که توسعه گردشگری نیاز به تبلیغات دارد، باید توجه شود که ما در این حوزه به دنبال نگاه و رویکرد جدیدی هستیم.

وی افزود: مسئله جذب سرمایه‌گذار برای پروژه‌های گردشگری مسئله‌ای جدا از این امر است، در این نگاه تمرکز ما بر ساخت و تولید محتوای تبلیغاتی برای معرفی قزوین است، در واقع قبل از جذب سرمایه‌گذار حوزه گردشگری، باید زمینه جذب گردشگر به قزوین را فراهم آوریم که مهمترین اقدام تبلیغات و تولید محتوا است.

معاون عمرانی استاندار قزوین تاکید کرد: مردم بسیاری هنوز با ظرفیت‌های شهر قزوین آشنا نیستند و همین امر موجب شده که قزوین به عنوان مقصد گردشگری انتخاب نشود، ما باید این ظرفیت را با روش‌های نوین تبلیغاتی به مردم کشور بشناسانیم و انتظار می‌رود شهرداری و شورای شهر پیشگام این مسئله شوند.

رجحانی با یادآوری اینکه با بودجه دولتی نمی‌توانیم قزوین را به خوبی معرفی کنیم، تصریح کرد: مگر اینکه سرمایه بخش خصوصی وارد کار شود، ما باید ابتدا نیاز را ایجاد کنیم و سپس به زیرساخت و تکمیل زیرساخت توجه کنیم، برای تولید محتوا نیز اقداماتی صورت گرفته است، در این خصوص با کانون ایران نوین وارد تفاهم شدیم و ارتباط گرفتیم تا بتوانیم بیشتر در این زمینه کار کنیم.

به گزارش ایمنا، در این جلسه علی فرمانی رئیس شواری اسلامی شهر قزوین و سایر اعضای پارلمان شهری قزوین به بیان نقطه نظر خود درباره تبلیغات، پروژه‌های گردشگری و رونق گردشگری در قزوین پرداختند.