بیش از ۲ هزار متر طول رنگ‌آمیزی المان‌های شهری در منطقه ۱۳ انجام شد
بیش از ۲ هزار متر طول رنگ‌آمیزی المان‌های شهری در منطقه ۱۳ انجام شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه در خصوص عملکرد معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه در طرح استقبال از مهر گفت: عملیات پوشاننده محور های منتهی به مدارس به مساحت ۲ هزار متر مربع با استفاده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه در خصوص عملکرد معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه در طرح استقبال از مهر گفت: عملیات پوشاننده محور های منتهی به مدارس به مساحت ۲ هزار متر مربع با استفاده از مواد پوشاننده اجرا شده است. تغییر رنگ و زیبایی جلوه بصری منظر شهر با اجرا و مرمت نقاشی دیواری به مساحت ۸۵۰ متر مربع، از فعالیت های شهرداری منطقه ۱۳ در طرح استقبال از مهر ۱۴۰۲ است که در محلات انجام شد.

به گفته شهردارمنطقه ۱۳؛ بیش از ۲ هزار و ۹۵۰ متر طول جدول و نرده به منظور زیباسازی و بهبود وضعیت منطقه در آستانه مهر رنگ آمیزی شد که که به افزایش زیبایی های بصری منطقه اجرائی شده است.

 علی احمدی  با اشاره به اجرای *عملیات سندبلاست سطوح و جداره ها در محدوده نواحی چهارگانه افزود : ۶۵۰ متر مربع از جداره های محدوده با استفاده از این تکنیک از هر نوع آلودگی پاکسازی و به دیوار های شهری؛ جلوه تازه ای بخشید.

*سندبلاست عملیاتی است که به واسطه آن ذرات مواد ساینده با فشار هوا روی قطعات فولادی، شیشه ای، چوب، بتن و … پاشیده می شوند تا آلودگی های موجود بر روی سطوح از بین بروند و برای انجام عملیاتی نظیر رنگ کاری و یا حکاکی آماده شوند.

انتهای پیام/