جمع‌آوری ۱۶ هزار تن زباله از سطح شهرداری منطقه ۶ تبریز
جمع‌آوری ۱۶ هزار تن زباله از سطح شهرداری منطقه ۶ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از جمع‌آوری ۱۶ هزار تن زباله و پسماند شهری از اول سال جاری تاکنون در سطح منطقه خبر داد. به گزارش شهریار، سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای روند اجرای طرح نگهداشت شهری و افزایش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از جمع‌آوری ۱۶ هزار تن زباله و پسماند شهری از اول سال جاری تاکنون در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش شهریار، سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای روند اجرای طرح نگهداشت شهری و افزایش رضایتمندی و رفاه شهروندان، معاونت محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از ابتدای سال جاری تا نیمه دوم آبان‌ماه، بیش از ۱۶ هزار تن زباله و پسماند شهری را از سطح منطقه جمع‌آوری کرده است.

وی افزود: همچنین در این راستا، تاکنون بیش از هزار و ۶۰۰ تن لجن از آبراه‌ها و بیش از هزار و ۵۰۰ تن نخاله ساختمانی از سطح منطقه جمع‌آوری و به مرکز دفن زباله انتقال داده شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز همچنین با اشاره به شستشو و لایروبی جوب‌ها و کانال‌های سطح منطقه از ابتدای سال جاری تاکنون تصریح کرد: شهروندان در اجرای طرح نگهداشت شهری و رعایت فرهنگ شهروندی در موضوع دورریزهایی که پس از غوطه‌ور شدن و کشیدن آب به خود، باعث بسته شدن مسیر و جریان آب‌های سطحی می‌شود، مشارکت کنند.

وی ادامه داد: تنظیف، لکه گیری آسفالت، رسیدگی به وضعیت روشنایی، امحای آگهی و دیوارنوشته، رنگ آمیزی جداول و جمع آوری خودروهای فرسوده و رهاشده از سطح منطقه، از دیگر اقدامات این معاونت از اول سال تا کنون بوده است.

رضایی در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: خادمان مردم تبریز در شهرداری به دنبال خدمت رسانی به شهروندان هستند و از شهروندان عزیز تقاضا داریم در صورت وجود مشکل خدماتی مراتب را به خدمات منطقه اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع ایرادات اقدام شود.