بازدید اعضاء شورای شهر تبریز از آزمایشگاه پاتوبیولوژی سپید
بازدید اعضاء شورای شهر تبریز از آزمایشگاه پاتوبیولوژی سپید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، فریدون بابایی اقدم و علیرضا نوای باغبان روسای کمیسیون های معماری و شهرسازی و برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز از آزمایشگاه تازه تاسیس سپید در فرهنگسرای بزرگ الغدیر بازدید کردند. به گزارش شهریار، با هدف پیگیری از روند خدمات آزمایشگاهی آزمایشگاه سلام (سپید) که با همت شهرداری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

فریدون بابایی اقدم و علیرضا نوای باغبان روسای کمیسیون های معماری و شهرسازی و برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز از آزمایشگاه تازه تاسیس سپید در فرهنگسرای بزرگ الغدیر بازدید کردند.

به گزارش شهریار، با هدف پیگیری از روند خدمات آزمایشگاهی آزمایشگاه سلام (سپید) که با همت شهرداری تبریز و مشارکت بخش خصوصی راه اندازی شده با حضور فریدون بابایی اقدم و علیرضا نوای باغبان دو تن از اعضاء شورای اسلامی شهر تبریز بازدید بعمل آمد.

این آزمایشگاه که در نوع خود مجهز به تجهیزات مدرن و پیشرفته است و با بهره گیری از متخصصین با تجربه و روش های مدرن آزمایشگاهی فعالیت خود را در فرهنگسرای بزرگ الغدیر واقع در شمال تبریز آغاز کرده است و هدف از راه اندازی آن حفظ و صیانت از سلامت روحی و جسمی و تسهیل در دسترسی به خدمات آزمایشگاهی و تسریع زمانی پرسنل شهرداری و شهروندان به ویژه ساکنین نقاط همجوار است.