لزوم تبدیل وضعیت نیروهای کنترل و نظارت شهرداری اصفهان
لزوم تبدیل وضعیت نیروهای کنترل و نظارت شهرداری اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا علی صالحی امروز _یکشنبه هفتم آبان‌ماه_ با گرامیداشت روز نوجوان و دانش آموز اظهار کرد: به همین مناسبت در شرکت توسعه سیاحتی سپاهان از روز سیزدهم تا نوزدهم آبان ماه دانش آموزان و نوجوانان با تخفیف ۵۰ درصدی می‌توانند از خدمات تفریحی ابرسازه‌ها استفاده کنند. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا علی صالحی امروز _یکشنبه هفتم آبان‌ماه_ با گرامیداشت روز نوجوان و دانش آموز اظهار کرد: به همین مناسبت در شرکت توسعه سیاحتی سپاهان از روز سیزدهم تا نوزدهم آبان ماه دانش آموزان و نوجوانان با تخفیف ۵۰ درصدی می‌توانند از خدمات تفریحی ابرسازه‌ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه گاهی اتفاقاتی را در رابطه با رعایت‌نکردن تعرفه‌های تاکسیرانی شاهد هستیم، افزود: نظارت در این زمینه فعال شده است و امیدواریم اخطارها به بعضی از شرکت‌ها که بعضاً تا دو برابر وجوه دریافت می‌کنند، مؤثر واقع شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به وضعیت نیروهای کنترل و نظارت شهرداری اصفهان گفت: سال گذشته در خصوص به‌روزرسانی و هوشمندسازی تجهیزات و حمایت قانونی از این افراد مسائلی را مطرح کردیم؛ نکته مهم‌تر تبدیل وضعیت همکاران این حوزه است.

وی ادامه داد: آزمونی برگزار شده است، اما روند به روال دو سال اخیر در حوزه منابع انسانی شهرداری به کندی اتفاق می‌افتد که امیدواریم شهردار ورود کند و شهرداری را از این روند کند و کسل کننده و کشنده انگیزه، نجات بدهد.

وی با اشاره به فعالیت شرکت تأمین آب صفه گفت: این موضوع نیز به کندی پیش می‌رود و زمان را از دست دادیم، اگر قرار است شهرداری این موضوع را دنبال کند، شهردار باید زمانی را اعلام کند که تا آن زمان کار انجام شده باشد و شاهد اتفاقات خوب برای مردم اصفهان و زاینده‌رود باشیم.