اولین جلسه اتاق حل مساله منطقه ۷ برگزار شد
اولین جلسه اتاق حل مساله منطقه ۷ برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۷، امیر جاور اظهار کرد: اعضاء اتاق حل مساله از طریق بانک استداد این منطقه انتخاب و پس از تایید در شورای عملیاتی توسعه مدیریت شهرداری منطقه احکامی برای آنان صادر شد. به گفته وی اتاق فکر حل مساله باهدف […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۷، امیر جاور اظهار کرد: اعضاء اتاق حل مساله از طریق بانک استداد این منطقه انتخاب و پس از تایید در شورای عملیاتی توسعه مدیریت شهرداری منطقه احکامی برای آنان صادر شد.

به گفته وی اتاق فکر حل مساله باهدف ایجاد چهارچوبی منسجم و یکپارچه با بهره مندی از روش های مشارکتی به منظور کشف، ثبت و پردازش، تولید ایده و ارائه راه حل های کاربردی در زمینه های مرتبط با مسائل مدیریت شهری، طراحی و تدوین درس آموزه های موثر به منظور ارتقاء توانمندی کارکنان برای تولید راهکار و ارائه راه حل مسائل مدیریت شهری تشکیل و آغاز به کار کرد.

معاون شهردار منطقه ۷ یادآور شد: شناسایی مسائل مرتبط با ماموریت های شهرداری، دسته بندی مسائل براساس اهمیت، تجزیه و تحلیل علت ایجاد مسئله، گردآوری اطلاعات لازم پیرامون عوامل شناسایی شده، یافتن راه حل ها و ایده های مختلف برای رفع هر یک از مسائل، انتخاب و پیشنهاد مناسب ترین راه حل جهت اجرا، بررسی و مرور فرآیند حل مسئله مورد نظر و تدوین درس آموزه مربوطه تنها بخشی از وظایف اتاق حل مساله خواهد بود.

وی در پایان افزود: در اولین جلسه اتاق حل مساله منطقه موارد متنوع از مبادی مختلف حوزه های تخصصی دریافت، بررسی و اولویت بندی شد و چهار مساله به عنوان اولویت اول با خردجمعی احصاء و مقرر شد در جلسات آتی به آنها پرداخته شود.

انتهای پیام/