جاده دسترسی باغ موزه دفاع مقدس به بهره برداری رسید
 جاده دسترسی باغ موزه دفاع مقدس به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، جاده دسترسی باغ موزه دفاع مقدس با تلاش شهرداری منطقه ۲ و حمایت شورا و شهرداری تبریز همزمان با هفته دفاع مقدس به بهره برداری رسید. به گزارش شهریار، در مراسمی با حضور رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار منطقه ۲، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، جمعی از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

جاده دسترسی باغ موزه دفاع مقدس با تلاش شهرداری منطقه ۲ و حمایت شورا و شهرداری تبریز همزمان با هفته دفاع مقدس به بهره برداری رسید.

به گزارش شهریار، در مراسمی با حضور رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار منطقه ۲، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، جمعی از مسئولان استانی و شهری، مقامات لشگری، فرماندهان نظامی و انتظامی، راه دسترسی باغ موزه دفاع مقدس به بهره برداری رسید و از پیشکسوتان دفاع مقدس، همسران رزمندگان و هنرمندان فعال در عرصه دفاع مقدس تجلیل شد.

در این مراسم امیردریادار رضا عباسی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در سخنانی گفت: در سایه تلاش شبانه روزی شهردار تبریز و شهردار منطقه ۲ که همانند یک رزمنده انقلابی بطور شبانه روز تلاش کردند، پروژه های عمرانی و تکمیلی باغ موزه دفاع مقدس از جمله جاده دسترسی این باغ موزه به طول یک هزار و ۵۰۰ متر به همراه آبنمای این پارک به بهره برداری برسد.

وی ضمن اظهار خرسندی از راه اندازی موزه و تلاش برای محتوای فرهنگی آن افزود: به زودی با تلاش و پیگیری شهردار منطقه ۲ پرچم بزرگ جمهوری اسلامی ایران در محوطه باغ موزه دفاع مقدس به اهتزاز درمی آید.

جاده دسترسی به باغ موزه دفاع مقدس به طول یک هزار و ۵۰۰ متر و عرض متوسط ۱۰ متر و آسفالت ریزی آن با استفاده از یک هزار و ۵۰۰ تن آسفالت به همراه آبنمای پارک به بهره برداری رسید.

نصب چندین چراغ روشنایی و دکل ۴۰ متری پرچم از سایر عملیاتی است که در باغ موزه دفاع مقدس به اجرا درآمده و به زودی پرچم بزرگ جمهوری اسلامی ایران در محوطه این باغ موزه در ارتفاع ۴۰ متری به اهتزاز در می آید.

راه دسترسی باغ موزه دفاع مقدس برای دستیابی آسان شهروندان، گردشگران و علاقمندان برای بازدید از این مجموعه فرهنگی از سوی بلوار استادمعین و از ضلع غربی پارک احداث شده است.