جشن بزرگ خانوادگی ویژه دهه فجر در فرهنگسرای شمس تبریزی برگزار شد
جشن بزرگ خانوادگی ویژه دهه فجر در فرهنگسرای شمس تبریزی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، با حضور پر شور شهروندان تبریزی، جشن بزرگ خانوادگی به مناسبت ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در فرهنگسرای شمس تبریزی برگزار شد. به گزارش شهریار، در این برنامه که با حضور رضا جان فشان نوبری شهردار منطقه ۸ به همراه معاونان و مدیران و پرسنل شهرداری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

با حضور پر شور شهروندان تبریزی، جشن بزرگ خانوادگی به مناسبت ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در فرهنگسرای شمس تبریزی برگزار شد.

به گزارش شهریار، در این برنامه که با حضور رضا جان فشان نوبری شهردار منطقه ۸ به همراه معاونان و مدیران و پرسنل شهرداری منطقه ۸ برگزار شد، برنامه های مختلف فرهنگی – هنری به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شده و مورد استقبال حاضرین در مراسم قرار گرفت.

رضا جان فشان نوبری شهردار منطقه ۸ در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جوایزی برای کودکان حاضر در مراسم و شرکت کنندگان در مسابقه برگزار شده مراسم، اعطا کرد.

در قالب این جشن، برنامه های مختلفی از جمله موسیقی زنده، ویلون نوازی، شعبده بازی، مسابقه خانوادگی و برنامه های مفرح دیگر برای حاضران اجرا شد.

در انتهای این مراسم نیز شهردار منطقه ۸ با اعطای هدایا و لوح های تقدیر از سه نفر از بازنشستگان جدید شهرداری منطقه ۸ تجلیل نموده و از زحمات سی ساله آنها قدر دانی کرد.