مباحث مطرح شده درخصوص بوستان قیطریه هیاهو برای هیچ است
مباحث مطرح شده درخصوص بوستان قیطریه هیاهو برای هیچ است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از فضاهایی که نیاز عموم مردم را جبران می‌کند، مسجد است، اظهار کرد: در جریان ساخت مسجد در بوستان قیطریه نه درختی قطع می‌شود و نه اتقاقی می‌افتد. یک ساختمان قدیمی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از فضاهایی که نیاز عموم مردم را جبران می‌کند، مسجد است، اظهار کرد: در جریان ساخت مسجد در بوستان قیطریه نه درختی قطع می‌شود و نه اتقاقی می‌افتد. یک ساختمان قدیمی در بوستان در حال تبدیل به مسجد است و به اقتضای نیاز پارک سایر ظرفیت‌ها نیز دیده شده و مباحثی که مطرح می‌شود عملاً هیاهو برای هیچ است.

وی با بیان اینکه در مورد خانه‌ها و درختانی که در اطراف بوستان وجود دارد، موارد عجیبی مطرح می‌شود و ما تعجب می‌کنیم، یادآور شد: فضای مورد نظر یک ساختمان روشویی است که در سایر بخش‌های بوستان نیز وجود دارد و در حال تبدیل به یک مکان قابل استفاده است. این یک روش برای این پارک و سایر پارک‌هاست.

زاکانی تأکید کرد: این یک کارکرد ویژه است که از بین دو هزار و ۴۰۰ بوستان شهر، در بوستان‌هایی که فرامنطقه ای هستند و اجازه داده می‌شود و درختی به دنبال آن قطع نمی‌شود، ایجاد شود.

شهردار تهران با بیان اینکه امسال یک میلیون و ۳۰۰ هزار درخت کاشته شده است، خاطرنشان کرد: هیچ درختی قطع نشده و قطع نخواهد شد.

انتهای پیام/