برگزاری نخستین جشنواره “بهترین ها از دورریختنی ها” در منطقه۱۶
برگزاری نخستین جشنواره “بهترین ها از دورریختنی ها” در منطقه۱۶

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ضمن بازدید از این نمایشگاه که دانش آموزان نواحی ۶گانه منطقه ضمن ارائه آثار هنری متنوع از وسایل دورریختنی با هم به رقابت پرداختند، از نوجوانان و آثار ارائه شده تقدیر کرد. سالاری پور با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ضمن بازدید از این نمایشگاه که دانش آموزان نواحی ۶گانه منطقه ضمن ارائه آثار هنری متنوع از وسایل دورریختنی با هم به رقابت پرداختند، از نوجوانان و آثار ارائه شده تقدیر کرد.

سالاری پور با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست ، گفت: برگزاری چنین برنامه هایی در کاهش تولید پسماند و تقویت احساس مسئولیت شهروندان بویژه گروه سنی نوجوان در باره محیط زندگی و زیست شهری اثر بخش است.

وی با مثبت برشمردن اجرای این فعالیت ها در منطقه افزود:با نهادینه شدن فرهنگ بازیافت و تفکیک زباله از مبدا ، کودکان و نوجوانان بعنوان پیام آوران پاکیزگی در آینده نه چندان دور میتوانند با مدیریت صحیح پسماندها از هدر رفتن این طلای کثیف و سرمایه ملی جلوگیری و موجبات پیشرفت روزافزون محله ، شهر و کشور باشند. یاداور می شود: پس از پایان داوری مرحله اول توسط شهرداران نواحی و روسای خدمات شهری و کارشناسان بازیافت نواحی و در مرحله‌ی دوم داوری آثار برگزیده توسط معاونت خدمات شهری و مدیران ادارات معاونت و کارشناسان بازیافت منطقه انجام شد.

گفتنی است؛ در این جشنواره بیش از هزار دانش آموز شرکت نموده که از میان آن‌ها ۶۰ نفر به دور نهایی راه یافته و ۱۰ نفر جوایز ویژه و لوح تقدیر از شهردار منطقه دریافت کردند.این نمایشگاه مورد بازدید عموم شهروندان ، ابراهیم نژاد رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۶ ،مدیران این حوزه‌، شهرداران نواحی و مدیران حوزه خدمات شهری قرار گرفت.

انتهای پیام/