از فضای مساجد و تکایا برای اسکان شهروندان بی سرپناه در فصل سرما استفاده شود
از فضای مساجد و تکایا برای اسکان شهروندان بی سرپناه در فصل سرما استفاده شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، نرجس سلیمانی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و هشتمین جلسه شورا با بیان اینکه موضوع آلودگی هوا از تذکر گذشته است، اظهار کرد: مدیران باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند. وی با اشاره به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، نرجس سلیمانی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و هشتمین جلسه شورا با بیان اینکه موضوع آلودگی هوا از تذکر گذشته است، اظهار کرد: مدیران باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

وی با اشاره به جهش قیمت مسکن در تهران و رواج پدیده ای به نام بی سرپناهی شهروندانی که با وجود سلامت کامل و اشتغال دسترسی به سرپناه ندارند، یادآور شد: در فصل زمستان  فضای گرمخانه ها برای سکونت این افراد مناسب نیست، به گرمخانه ها مراجعه نمی کنند؛ لذا ضرورت دارد که شهرداری با همکاری مؤسسات خیریه برای اسکان این شهروندان که بیش از سه سال سابقه سکونت در تهران دارند، اقدام کند و مساجد و تکایا نیز در این زمینه به وظایف خود عمل کنند.

سلیمانی با اشاره به روند رو به رشد رسیدگی به حقوق کارکنان در شهرداری تهران، ابراز امیدواری کرد که تا حقوق تمام کارمندان به حداکثر رقمی که باید برسد و روند رسیدگی به دغدغه کارکنان ادامه یابد.

در ادامه مهدی عباسی دیگر عضو شورا نیز با بیان اینکه اصلی ترین بازیگران در صحنه در موضوع آلودگی هوا مردم هستند، اظهار کرد: اگر مردم از همین امروز تصمیم بگیرند ۱۰ درصد صرفه جویی در سوخت داشته باشند و از وسایل نقلیه شخصی کمتر استفاده کنند، ۲ میلیون لیتر از مصرف بنزین کاسته خواهد شد.

وی با بیان اینکه وقتی جلوی آلاینده ها را نمی گیریم در فصل سرد چنین وضعیتی را ایجاد می کند، یادآور شد: تکالیف دولت و مجموعه های مختلف جای خود باقی است اما مشارکت مردم یک گام اساسی خواهد بود.

انتهاب پیام/