توزیع ۸۳۲ تن آسفالت طی هفته اخیر در غرب و شمالغرب تبریز
توزیع ۸۳۲ تن آسفالت طی هفته اخیر در غرب و شمالغرب تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۶ تبریز از تداوم نهضت آسفالت با توزیع ۸۳۲ تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی غرب و شمالغرب تبریز خبر داد. به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: ساماندهی معابر عمومی و تسهیل تردد شهروندان در معابر اصلی و محلات یکی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۶ تبریز از تداوم نهضت آسفالت با توزیع ۸۳۲ تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی غرب و شمالغرب تبریز خبر داد.

به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: ساماندهی معابر عمومی و تسهیل تردد شهروندان در معابر اصلی و محلات یکی از ماموریت‌های مهم شهرداری منطقه ۶ تبریز در ارائه خدمات به شهروندان است.

وی افزود: با توجه به این مسئله، شهرداری این منطقه با تلاش همکاران خود در معاونت فنی و عمرانی و کارگاه امانی، نهضت توزیع آسفالت در سطح حوزه استحفاظی منطقه ۶ تبریز را به صورت جدی و مستمر پیگیری می‌کند.

جان‌فشان نوبری در ادامه با بیان اینکه شهرداری منطقه ۶ تبریز در هفته جاری بیش از ۸۳۲ تن آسفالت در منطقه توزیع کرده است، افزود: در هفته جاری معابر اصلی و فرعی منطقه از جمله شهرک امام خمینی (ره) مقابل بلوک ۲۱و۲۲، مجتمع مسکونی المهدی کوی قدس راه آهن، آناخاتون کوی الواریها، شنب غازان کوی سهند زیرسازی، لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی شده است.

شهردار منطقه ۶ تبریز در بخش دیگر سخنان خود به توزیع آسفالت حدفاصل روگذر سپاه به طرف روگذر شهیدان حضرت پور اشاره کرد و گفت: به دلیل عبور خودروهای سنگین درصد خرابی های این محور زیاد است و برخی از نقاط زیرساخت مناسبی ندارد. شهرداری این منطقه در حال زیرسازی و آسفالت‌ریزی اساسی در این مسیر است.