آغاز پنجمین دور از قرار خدمت شهرداری تبریز در منطقه یک
آغاز پنجمین دور از قرار خدمت شهرداری تبریز در منطقه یک

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، با حضور معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز و شهردار منطقه یک مسائل حوزه محیط زیست و خدمات شهری منطقه یک بررسی شد. به گزارش شهریار، اولین برنامه از سری برنامه های قرار خدمت در دور پنجم در حوزه خدمات شهری با حضور معاون محیط زیست خدمات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

با حضور معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز و شهردار منطقه یک مسائل حوزه محیط زیست و خدمات شهری منطقه یک بررسی شد.

به گزارش شهریار، اولین برنامه از سری برنامه های قرار خدمت در دور پنجم در حوزه خدمات شهری با حضور معاون محیط زیست خدمات شهری، مدیران ستاد معاونت خدمات شهری، شهردار منطقه یک و کارشناسان این حوزه در شهرداری منطقه یک برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه مسائلی پیرامون اقدامات حوزه خدمات شهری در محلات سطح منطقه مطرح و نسبت به بررسی مشکلات این حوزه، احصای موانع و رفع و آن ها دستوراتی اعلام شد که سریعا وارد مرحله عملیاتی می شود.

پرویز عباس نژاد معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز بر ضرورت آمادگی نیروهای خدماتی در تمامی بخش ها تاکید کرد و گفت: ضروری است برای رفع معضلات شهروندان به ویژه در محلات و به خصوص محلات کم برخوردار با جدیت و توان مضاعف وارد عمل شده و از هیچ تلاشی فروگذار نگردیم.

عباس نژاد افزود: رفع سد معبر خودرویی و طبق فروشی، پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، جمع آوری سگ های بلاصاحب، محلول پاشی در زمان بارش برف، یخ زدائی و برنامه ریزی در حوزه های زیباسازی، فضای سبز، از اقدامات ضروری در حوزه خدمات شهری است.

در این جلسه شهردار منطقه یک اعلام کرد: با توجه به توپوگرافی منطقه و شرایط خاص آن تمهیداتی برای برقراری توازن خدمت و ارائه صحیح آن از سوی این منطقه به صورت کاملا کارشناسانه انجام یافته است.

بر اساس این گزارش اولین برنامه از سری برنامه های قرار خدمت در دور پنجم این هفته در حوزه شهرداری منطقه یک تبریز اجرا خواهد شد.

شایان ذکر است در این جلسه معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز، مدیران ستاد معاونت خدمات شهری، شهردار منطقه یک، معاون خدمات شهری منطقه  و شهرداران نواحی منطقه یک نیز حضور داشتند.