ظرفیت افزایش بودجه محله‌محوری تا ۱۰۰۰ میلیارد تومان وجود دارد
ظرفیت افزایش بودجه محله‌محوری تا ۱۰۰۰ میلیارد تومان وجود دارد
مجید نادرالاصلی با بیان اینکه بودجه محله‌محوری سال ۱۴۰۱، به بودجه محله‌محوری سال ۱۴۰۲ منتقل شد، اظهار کرد: نسبت به هر محله‌ای که به دلیلی اجرای پروژه‌های محله‌محور در آن میسر نبود، در بودجه ۱۴۰۲ توجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مجید نادرالاصلی با بیان اینکه بودجه محله‌محوری سال ۱۴۰۱، به بودجه محله‌محوری سال ۱۴۰۲ منتقل شد، اظهار کرد: نسبت به هر محله‌ای که به دلیلی اجرای پروژه‌های محله‌محور در آن میسر نبود، در بودجه ۱۴۰۲ توجه شده است.

وی افزود: با توجه به اضافه شدن حدود ۱۵ محله به محلات مورد هدف در راستای محله‌محوری، افزایش بودجه حدود ۲۰۰ میلیارد تومانی نسبت به سال گذشته کافی بود اما ظرفیت افزایش بودجه این طرح تا هزار میلیارد تومان وجود دارد و بعضی از مناطق پانزده‌گانه به‌دلیل وجود مشکلات، بودجه جداگانه‌ای از شهرداری مرکزی دریافت کردند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره با موانع موجود در زمینه تحقق اهداف این کمیسیون خاطرنشان کرد: در مجموع با توجه به موانعی که برای اجرای هر اقدامی وجود دارد به‌غیر از مشکلات درآمدی، از فعالیت این کمیسیون در سال ۱۴۰۱ رضایت دارم، اما فعالیت‌ها ایدئال نبوده است.

وی اضافه کرد: نگاه شورای اسلامی شهر این است که محلات کم‌برخوردار وجود دارد، لذا در کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار توانستیم آن‌ها را به‌عنوان یک هدف و شعار اصلی در شهر اصفهان نمایان و به مدیریت شهری منتقل کنیم و به آن انسجام ببخشیم که امیدواریم در سال ۱۴۰۲ بتوانیم از فرصت‌ها برای اجرای تمام طرح‌ها و ایده‌ها به‌ویژه محله‌محوری بهتر استفاده کنیم.

نادرالاصلی با اشاره به چشم‌انداز کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار در سال ۱۴۰۲ گفت: امیدواریم در سال جاری، با ایجاد انسجام درون استان و پویایی فکری برای شهروندان، مشکل آب را برای مدت قابل توجهی رفع کنیم.

وی با بیان اینکه سعی کردیم ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و استفاده بهینه از آب‌های مختلف را رواج دهیم، افزود: تلاش می‌کنیم با همراهی قوای سه‌گانه اتفاقات خوبی را برای اصفهان رقم بزنیم، زیرا مردم اصفهان هیچ‌گاه خود را برای خود ندیدند و آنچه داشتند را در طبق اخلاص برای کشور فدا کردند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: امیدواریم در پایان دوره ششم مدیریت شهری علاوه بر جریان پایدار زاینده‌رود، جریان فکری خوبی را به‌عنوان نیاز شهروندان اصفهان در کشور داشته باشیم.

  • نویسنده : مجتبی سلگی
  • منبع خبر : پایگاه خبری آرمانشهر خبر