انتخاب شهردار ملایر تا پایان هفته جاری
انتخاب شهردار ملایر تا پایان هفته جاری
رئیس شورای شهر ملایر از اتمام جلسات ارائه برنامه کاندیداهای شهرداری ملایر خبر داد و گفت: در صورتی که مشکل خاصی ایجاد نشود،

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر حجت الاسلام علی سبزینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طی جلسات برگزار شده هشت نفر از کاندیداهای شهرداری ملایر برنامه‌های خود را در صحن شورا ارائه دادند.

سبزینی تصریح کرد: تاکنون مجید یوسفی نوید معاون شهرسازی و معماری شهرداری همدان، هادی سلگی رئیس سابق آموزش و پرورش ملایر و علیرضا امامی شهردار سابق ملایر و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر برنامه‌های خود را در صحن شورا ارائه داده‌اند.

وی با بیان اینکه همچنین مهدی یوسفوند رئیس هیئت فوتبال و غلامحسین تقوی، مدیر عامل سابق شرکت سیاحتی علیصدر و عضو سابق شورای شهر ملایر طی چند هفته اخیر برنامه‌های خود را ارائه دادند، گفت: محمد حسین پور شهردار سابق نهاوند، مجید فرجی معاون امور زیربنایی شهرداری ملایر و امیررضا یوسفیان شهردار سابق همدان نیز با حضور در صحن شورا، ضمن ارائه برنامه‌های خود به سوالات اعضای شورای شهر پاسخ دادند.

سبزینی از اتمام جلسات ارائه برنامه کاندیداهای شهرداری ملایر خبر داد و افزود: در حال حاضر اعضای شورای شهر در حال بررسی برنامه‌ها و سوابق کاندیداها هستند و در صورتی که مشکل خاصی ایجاد نشود، تا پایان هفته جاری شهردار ملایر مشخص خواهد شد.

رئیس شورای شهر ملایر تاکید کرد: هر یک از اعضای منتخب این دوره شورای شهر ملایر با توجه به برنامه‌های ارائه شده و ملاک‌هایی که برای انتخاب شهردار مد نظر دارند، توانمندترین فرد را برای تصدی شهرداری انتخاب می‌کنند.