تنوع اقدامات فرهنگی در این دوره کم‌سابقه است
تنوع اقدامات فرهنگی در این دوره کم‌سابقه است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا نادعلی در حاشیه یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به تبلیغات سازمان زیباسازی در سطح شهر، اظهار کرد: بنده به عنوان کسی که در ادوار مختلف در حوزه فرهنگی فعالیت کردم هیچگاه چنین تولیدات و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا نادعلی در حاشیه یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به تبلیغات سازمان زیباسازی در سطح شهر، اظهار کرد: بنده به عنوان کسی که در ادوار مختلف در حوزه فرهنگی فعالیت کردم هیچگاه چنین تولیدات و تنوع تولیدی را در بخش فرهنگی در سطح شهر نبودیم البته وقتی حجم کار بالا می‌رود ممکن است اشتباهات نیز افزایش پیدا کند

وی با بیان اینکه باید نیمه پر لیوان را دید، خاطرنشان کرد: با وجود محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی از سوی مردم و در کنار آن قتل یک کارگردان، سازمان زیباسازی به این دو موضوع در کنار هم پرداخت.

نادعلی گفت: بنرهای نصب شده به فراخور اتفاقات رخ داده از جمله تشییع پیکر مرحوم داریوش مهرجویی مناسب بود ، همچنین بنرهایی نصب شده با  موضوع و بزرگداشت روز حافظ و اشعاری که از شعرای مختلف در سطح شهر تبلیغ شد و تنها مشکل در رابطه با تصویر سهراب سپهری بود که البته تناسب در اشعار ایشان وجود داشت.

وی با بیان اینکه برخی می‌گویند چرا تمام سلایق را پوشش نمی‌دهید و همانها چرا نمی‌گویند که اشعار فروغ فرخزاد در سطح شهر به نمایش گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: عده‌ای چوب لای چرخ می‌گذارند که سیستم خسته شود. اینکه از تمام خطوط قرمز عبور نکنیم کار سختی است.

نادعلی با اشاره به مصدومیت ۶ نفر در منطقه ۲۱ به دلیل نصب بالن‌های قرمز رنگ، یادآور شد: نصب بالن‌ها در سطح شهر کار خلاقانه‌ای بود تا مردم بدانند کار در حال انجام است اما جنس گاز در این بالن‌ها اشتعال‌پذیر بود و باید ضریب ایمنی در آن لحاظ می‌شد. در یک نقطه محصور، کودکان از فنس‌ها عبور کردند و چون گاز بالن کاهش یافته بود سقوط می‌کند و منجر به سوختگی کودکان می‌شود که بلافاصله به مراکز درمانی منتقل می‌شوند و پیگیری ها صورت گرفته است.

وی افزود: تمام بالن‌ها در نقاط محصور نصب شده بود که دسترسی وجود نداشته باشد اما با این وجود تمام بالن‌ها جمع‌آوری شد. برای ما این حادثه تلخ بود و با کودکان آسیب‌دیده دیدار خواهیم کرد.

انتهای پیام/