نصب بنر اخطاریه گودبرداری غیر اصولی واقع در آخر راسته کوچه
نصب بنر اخطاریه گودبرداری غیر اصولی واقع در آخر راسته کوچه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به منظور افزایش ایمنی معابر، شهرداری منطقه ۸، اقدام به نصب بنرهای اخطاریه رعایت اصول گودبرداری، در مقابل ساختمان در حال احداث انتهای راسته کوچه، کرد.  به گزارش شهریار، حسین منیری فر شهردار منطقه ۸ در این خصوص گفت: متاسفانه وضعیت ایمنی و استحکام بناء ساختمانهای مجاور محلهای گودبرداری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به منظور افزایش ایمنی معابر، شهرداری منطقه ۸، اقدام به نصب بنرهای اخطاریه رعایت اصول گودبرداری، در مقابل ساختمان در حال احداث انتهای راسته کوچه، کرد.

 به گزارش شهریار، حسین منیری فر شهردار منطقه ۸ در این خصوص گفت: متاسفانه وضعیت ایمنی و استحکام بناء ساختمانهای مجاور محلهای گودبرداری شده در معرض خطر میباشد که طی این طرح مالکین ساختمانهای در حال احداث مجاب میشوند تا اقدامات استحکام بخشی خاک را در قسمتهای خاکبرداری شده انجام دهند تا با رعایت اصول گودبرداری همسایگان ساختمانهای در حال احداث، در امنیت کامل باشند.

وی افزود: در این راستا و به منظور ایمنی بخشی ساختمانهای محدوده مرکزی شهر، عوامل مدیریت بحران شهرداری منطقه ۸ اقدام به نصب بنر و صدور اخطاریه مقابل ساختمانهای گودبرداری شده نمودند تا مالکان این ساختمانها اقدام به ایمن‌سازی پروژه ها کنند.